کمیته امداد در هفته ای که گذشت؛

تخصیص 20 درصد از سرانه خدمات کمیته امداد به مناطق محروم و مرزی/اهدای کارت هدیه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در سال 97

مهمترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد را از 30 دی تا 5 بهمن با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 ایتام فاقد سرپناه تا 3 سال آینده صاحب‌خانه می‌شوند

ابوالقاسم رستگار مدیرکل هماهنگی امور اجرایی کمیته امداد  باهدف خانه‌دار شدن خانوارهای ایتام تحت حمایت، طرح سرپناه را از سال آینده اجرا می‌کند، گفت: کمیته امداد تلاش می کند تا در یک برنامه سه‌ساله تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد را که فاقد سرپناه هستند با ساخت یا خرید مسکن صاحبخانه ‌کند.
 

تخصیص 20 درصد از سرانه خدمات کمیته امداد به مناطق محروم و مرزی

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اهمیت توجه به مناطق محروم گفت: 20 درصد از سرانه تمام خدمات کمیته امداد را به مناطق محروم و مرزی اختصاص داده ایم و معاونت های مسکن، فرهنگی و اشتغال کمیته امداد موظف شده اند تا ده درصد از سهم کل کارهای خود در سراسر کشور را به مناطق محروم اختصاص دهند.

 

توزیع 120 هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان مناطق محروم کشور

فاطمه رهبرمعاون سلامت و خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاکنون تعداد 120 هزار بسته نوشت افزار با اولویت میان دانش آموزان مناطق محروم که تحت پوشش کمیته امداد هستند، توزیع شده است و همچنین 22 میلیارد تومان سرانه دانش آموزی به 312 هزار دانش آموز در کل کشور اختصاص داده شده است.

 

اهدای کارت هدیه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در سال 97/ آمار زیر یک درصدی طلاق در بین مددجوها

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از آمار یک درصدی طلاق در بین مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: کارت هدیه خرید جهیزیه تا سقف 5 میلیون تومان در سال آینده به مددجویان اهدا می‌شود.

 

200 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:بیش از 200 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این زنان به دلایل مختلفی مانند طلاق، فوت و یا از کار افتادگی همسر و غیره نان آور خانواده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار