تودیع و معارفه فرماندار بهشهر

مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد.

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر از زحمات سید خالق سجادی قدردانی و هادی خنجری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر منصوب شد.

یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم از افتتاح بیش از ۷۹۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۸۱۰ میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: شهرستان بهشهر دارای پیشینه تاریخی عظیمی است  و از پتانسیل باید استفاده بهینه کرد.

وی به سومین بندر بزرگ کشور در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از وجود طبیعت زیبا و نیروی انسانی بر امتیازات شهرستان بهشهر افزوده است.

یونسی به  ویژگی‌های انقلاب اسلامی پرداخت و  گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب ۳۰۰ سال اخیر بود که شعار مردم اقتصادی نبود این انقلاب شعار فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: طبق بررسی‌ های اندیشمندان تنها ۶ درصد شعار‌های انقلاب، اقتصادی بود و انقلاب اسلامی برای همه عصر و همه نسل هاست

یونسی با بیان اینکه با اختلاف نمی‌ توان به پیروزی رسید گفت: اختلاف سم کشنده جامعه است و وحدت و تبعیت از ولایت فقیه ضرورت جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ م

انتصاب جدید در فرمانداری بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار