بی احتیاطی راننده سمند حادثه آفرید

برخورد شدید خودرو سواری سمند با جدول و درختان در بلوار معلم منجر به آسیب دیدگی و گرفتار شدن راننده‌ی جوان و سرنشین آن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،شاقوزایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: حوالی ظهر امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند درمسیر بلوار معلم درحال حرکت بود که ناگهان به علت نامشخصی کنترل خودرو از دست راننده خارج شد و به شدت با جداول و درختان در بلوارمعلم برخورد کرد.

بی احتیاطی راننده خودرو سمند در زاهدان حادثه آفرید

وی افزود:در پی وقوع این حادثه رانندگی شهروندان سراسیمه وقوع این تصادف را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده و درخواست کمک فوری کردند که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه ۲۰۵ و ۲۰۳ به محل حادثه اعزام شدند.

شاقوزایی ادامه داد: پس از رسیدن به محل حادثه بلافاصله به بازدید و بررسی محل پرداختیم که مشخص شد راننده و سرنشین بر اثر برخورد خودروی سمند با جدول و درختان در داخل اتاقک آن گرفتار که خوشبختانه راننده سواری آسیب جدی‌ای ندید.

بی احتیاطی راننده خودرو سمند در زاهدان حادثه آفرید

وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی، پس از تلاش‌های فراوان فرد دوم را از داخل خودرو بیرون آورده و همچنین خودرو را برای انتقال به پارکینگ تحویل عوامل راهور دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی توسط عوامل راهنمایی و رانندگی زاهدان دردست بررسی است.

اتنهای پیام/ز

حادثه رانندگی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.