پست اینستاگرامی آذری جهرمی:

حمایت از پیام رسان های بومی ادامه خواهد داشت +عکس

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام از ادامه حمایت از پیام رسان های بومی خبر داد.

اینستاگرام آذری جهرمی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

"در حاشیه همایش امروز شیراز؛ یکی از جوانان سوالی پرسید. چرا وقتی توئیتر در ایران فیلتر است شما خلاف قانون عمل می‌کنید و در آن فعالیت می‌کنید؟
در پاسخ آن جوان عزیز پاسخ دادم: اطلاق خلاف قانون برای عضویت در توئیتر صحیح نیست چرا که کارگروه تعیین مصادیق و یا مقام قضایی حکم کلی برای منع دسترسی برای مردم صادر نکرده‌اند بلکه فعالیت توئیتر در ایران را منع کرده‌اند چه بسا صدور حکم کلی برای ممنوعیت همه شهروندان در شان مجلس است. بنابراین فعالیت در توئیتر خلاف قانون نیست.
دومین سوال مربوط به حمایت دولت از توسعه پیام رسان های بومی بود، در پاسخ عرض کردم که در این خصوص شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ای قانونی داشته که وزارت ارتباطات هم در کنار سایر دستگاهها در آن ماموریتهای مهمی دارد. اقدامات لازم برای تخصیص امکانات و حمایت از این شرکتها انجام شده و به عنوان یک تکلیف قانونی و شرعی این حمایتها را ادامه خواهیم داد."

آذری جهرمی امروز در مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوان در شیراز حضور یافته بود.

گفتنی است؛ پیام رسان های داخلی برای رقابت با پیام رسان های خارجی مانند تلگرام، احتیاج به حمایت دولت و مردم خواهند داشت.

 اینستاگرام آذری جهرمی

انتهای پیام/

 حمایت از پیام رسان های داخلی در اینستاگرام وزیر ارتباطات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار