عطایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هیچ مسیری در تهران بر اثر بارش برف مسدود نیست/ بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی، پل‌ها و رمپ‌ها در اولویت‌ پاکسازی هستند

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ یک از معابر سطح شهر تهران بر اثر بارش برف مسدود نشده است، گفت: فقط خودروها به کندی حرکت می‌کنند.

هیچ مسیری در سطح تهران بر اثر بارش برف مسدود نیست/ بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی، پل‌ها و رمپ‌ها در اولویت‌ پاکسازی هستنداصغر عطایی‌ مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بارش برف از عصر روز گذشته در مناطق 21 و 22 تهران اظهار کرد: با گذشت ساعاتی چند بارش برف‌ سراسر تهران را فراگرفت‌ و با توجه به برودت هوایی که وجود داشت‌ و با تمهیداتی‌ که از قبل پیش‌بینی شده بود ما از آمادگی مناسبی برخوردار بودیم‌.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان‌ اینکه‌ با توجه به تمهیدات از پیش اندیشیده‌ شده یک هزار و 200 دستگاه ماشین‌ ‌آلات برف روبی داشتیم، اظهار کرد: برای اولین بار 530 دستگاه از این ماشین‌های مکانیزه برای پخش محلول و نمک در سطح خیابان‌های شهر تهران شروع به کار کردند.

وی با بیان اینکه از قبل هم یکسری‌ نیروهای کارگر به همین منظور آموزش داده شده بودند، گفت: از شب گذشته یک هزار و 450 کارگر برف‌روب‌ کار نظارت معابر را بر عهده داشتند.

عطا‌یی با بیان اینکه در کل شهر تهران این اقدامات انجام شد و هنوز هم ادامه دارد، گفت: برخی معابر و بزرگراه‌ها چندین‌ مرتبه‌ محلول‌پاشی شدند و نسبت به پاکسازی‌ آن‌ها اقدام شده است.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ‌ یک از مناطق تهران هیچ مسیری مسدود نیست، گفت: در حال حاضر خودروها به کندی حرکت می‌کنند.

عطا‌یی افزود: طی چند روز آینده برودت هوا بیشتر می‌شود و بارندگی‌ها تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی، پل‌ها و رمپ‌ها در اولویت‌ پاکسازی هستند، گفت: 162 سایت برف‌روبی را در سطح شهر تهران داریم که داخل آن‌ها ماشین‌آلات‌ برف‌روبی و مخازن شن و نمک وجود دارد.

عطایی‌ با بیان اینکه مخازن‌ زرد رنگ در سطح شهر برای نمک‌پاشی‌ تعبیه‌ شده‌اند، گفت: یک هزار و 446 عدد از این گونه مخازن وجود دارد که داخل آن‌ها شن و نمک است و شهروندان می‌توانند برای باز کردن معابر از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار