بازنگری آرمان‌های انقلاب طی دهه فجرضروری است

رئیس شورای اسلامی شهرخرم‌آباد،دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش توحیدی بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اردشیر دریکوند، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهارکرد: دهه مبارک فجر یادآور روز‌های ماندگار و فراموش‌نشدنی تاریخ ملت ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ حسینی (ع) بود که در آن عده‌ای با اعتقاد راسخ نیرو‌های کفر را شکست دادند.

دریکوند، دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها عنوان کرد و گفت: زمانی‌که امام راحل به کشور بازگشتند ظلم، تاریکی، پلیدی و سیاهی رخت بربسته و لاله‌ها سر از خاک برآوردند و فرشی برای گام‌های پرصلابت امام شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم و اعضای شورای اسلامی شهر پرداخت حقوق‌های معوقه نیرو‌های تنظیف و فضای سبز توسط شهرداری خرم‌آباد است.

وی با بیان این‌که برخی نیرو‌ها مطالبه ۱۵ ماهه از شهرداری دارند، گفت: انتظار می‌رود شهرداری ابتدا حقوق این نیرو‌ها را پرداخت کرده و سپس به پرداخت حقوق نیرو‌های ستادی بپردازد.

دریکوند با اشاره به بودجه ۲۳۱ میلیاردی شهرداری این شهرستان در سال آینده، تصریح کرد: بودجه سال گذشته ۱۹۰ میلیارد تومان مصوب شده بود که امسال این میزان با کاهش پیش‌بینی شده، لذا بایستی بررسی‌های لازم انجام و سپس میزان نهایی بودجه ۹۷ مصوب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر ساماندهی وضعیت جنوب شهرستان خرم‌آباد توسط شهرداری این شهر، گفت: در آستانه سال جدید هستیم لذا ضرورت دارد شهرداری نسبت به ساماندهی جنوب شهر و زیباسازی فضای شهری خرم‌آباد اهتمام ورزد.

انتهای پیام/م

ضرورت بازنگری آرمان‌های انقلاب طی دهه فجر

برچسب ها: بودجه 97 ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.