تجلیل علیرضا غزوه از آیت‌الله آل هاشم +عکس

علیرضا غزوه شاعر کشورمان از اقدامات اخیر آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آدربایجان شرقی تقدیر کرد.

تجلیل علیرضا غزوه از آیت‌الله آل هاشم +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا قزوه شاعر انقلابی و آئینی کشورمان و مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اقدامات اخیر و سبک رفتار آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آدربایجان شرقی و امام جمعه‌ی تبریز تجلیل کرد.

قزوه در اینستاگرام نوشت:

"این مرد اولین امام جمعه ای است که ‌دستور داد تا نرده‌هایی که بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد می‌کرد برداشته شود. همچنین حضور ایشان در روز دانشجو در دانشگاه، بدون تکلف و آدابی خاص و نیز سخن گفتن به زبان جامعه‌ی هدف در دانشگاه، تردد با تاکسی و اتوبوس خط واحد، حضور در بازار و حتی تابوشکنی بزرگ و حضور در ورزشگاه و همدلی با مردمی که احساس شان جریحه‌دار شده بود، از جمله سلوک رفتاری متفاوت ایشان با اغلب امامان جمعه دانسته شده است.

برای سلامتی جناب آل هاشم امام جمعه با سواد و با صفا و مردمی تبریز و به امید زیاد شدن امثال ایشان و امثال جناب عاملی امام جمعه دانشمند و ساده زیست اردبیل و با آرزوی داشتن مدیران و وزیران و رییس جمهوری با این سطح از دانش و آگاهی و ساده زیستی."

تجلیل علیرضا غزوه از آیت‌الله آل هاشم +عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی قزوه برای آیت‌الله آل هاشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.