مشهدالرضا پایتخت ازدواج جوانان درآینده‌ای نزدیک

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشورگفت: امسال مشهد میزبان ۲۰ هزار زوج دانشجو است.

مشهدالرضا پایتخت ازدواج جوانان درآینده‌ای نزدیک  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محمد خادمی رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در بیست ویکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی گفت: امسال مشهد میزبان ۲۰ هزار زوج دانشجو است، طرح ملی ازدواج دانشجویی در این دوره ۱۶ کاروان دانشجویی دارد به طوری که هرکاروان شامل هزار زوج است وهدف از میزبانی زوج‌های دانشجو استمرار داشتن مشاوره‌ها و آموزش‌ها بعد از اتمام طرح ملی ازدواج دانشجویی است.


وی با اشاره به این که برای هر کاروان به مدت ۳ روز کارگاه آموزشی برگزار می‌شود افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک مشهد را به عنوان پایتخت ازدواج جوانان معرفی کنیم و این امر نیازمند همکاری دستگاه‌هایی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین خادمی در ادامه گفت : استمرار مشاوره‌ها به زوج‌های جوان بعد از اتمام طرح از اولویت‌های ستاد ازدواج دانشجویی است متاسفانه امروزه دشمنان اسلام سعی در برهم زدن بنیان خانواده به وسیله جنگ نرم را دارند و با افتخار اعلام می‌کنیم تنها ۳ درصد از دانشجویانی که در این طرح شرکت کرده اند طلاق گرفته اند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت : امسال زوج‌های دانشجوی زلزله زده کرمانشاهی مهمانان ویژه ستاد ازدواج دانشجویی مشهد الرضا هستند.

انتهای پیام// ز.‌ی
 



برگزاری سومین روز از طرح ملی ازدواج دانشجویی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
انشالله تمام جوانان خوشبخت بشن