صدور ۶۱ جواز تاسیس در بخش صنعت دزفول

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از صدور ۶۱ جواز در بخش صنعت این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول با اشاره به صدور جوازصنعتی  گفت:با صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی در این شهرستان طی امسال 4 هزار و 800 میلیارد ریال در این 2 بخش سرمایه گذاری می شود. 

وی بیان داشت: امسال 61 جواز تاسیس در بخش صنعت و معدن دزفول صادر شده که با اجرای این طرح ها روند سرمایه گذاری در این بخش شتاب بیشتری خواهد گرفت که علاوه بر این 14 پروانه بهره برداری نیز از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول برای امسال صادر شده که این واحدها در زمینه تولید انواع محصولات فعالیت دارند.

عبدالهی افزود: برخی از این واحدهای صنعتی و معدنی در شهرک های صنعتی و برخی دیگر خارج از شهرک های صنعتی دزفول واقع شده  وبزرگ ترین این طرح ها بهره برداری از کشتارگاه صنعتی مرغ می باشد که برای ساخت آن 300 میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال 300 نفر را فراهم کرده است .

وی تامین نشدن گاز را مانع راه اندازی کشتارگاه صنعتی مرغ دزفول دانست و تاکید داشت: با واگذاری انشعاب گاز به این کشتارگاه ، این واحد صنعتی در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

سرمایه گذاری 4 هزارو 800 میلیارد ریالی در بخش صنعت و معدن دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.