برنامه های هیات تنیس استان در دهه فجر اعلام شد

 رئیس هیات تنیس استان همدان برنامه های این هیات بمناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عادل برقعی رئیس هیات تنیس استان گفت: کار احداث مجموعه تنیس شهید برقعی که در قالب سرمایه گذاری بخش خصوصی از شهریور ماه آغاز شده بود به اتمام رسید و در دهه مبارک فجر این مجموعه را افتتاح خواهیم نمود.

برقعی افزود: کاری که در خصوص این مجموعه انجام دادیم حرکت جدیدی در ورزش استان بود و امیدواریم الگوی مناسبی برای رشد هرچه بیشتر و سریعتر زیرساختهای ورزشی استان از طریق حمایت و ورود بخش خصوصی باشیم و این همان خط مشی مورد تاکید استاندار همدان می باشد.

برقعی تشریح کرد: از دیگر برنامه های این هیات اعزام دو تیم به رقابتهای باشگاه های حذفی تنیس کشور جام فجر می باشد که در جزیره کیش برگزار می شود و استان همدان با اعزام تیم های شهید همدانی و آکادمی الیت حضور پررنگی در کنار سایر استان ها در این رقابتها خواهد داشت.

برقعی افزود: از دیگر برنامه های داخلی ما برگزاری هفته سی و ششم مسابقات آدینه همدان تحت عنوان گرامیداشت دهه فجر خواهد بود که روز بیستم بهمن ماه برگزار می گردد.

برقعی در پایان تاکید کرد، هیات تنیس استان یک مجموعه متخصص و منسجم است و با احداث مرکز تنیس این امکان را فراهم آوردیم تا فعالیت ها و برنامه های مختلف و متعددی را برای سال ۹۷ برنامه ریزی نماییم.

انتهای پیام/ص.ف

برنامه های هیات تنیس استان در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.