مدیر بخش عملیات موسسه رده‎بندی DNV.GL نروژ:

سانچی همه استانداردهای فنی و گواهینامه‎های بین‎المللی را داشته است

مدیربخش عملیات موسسه رده‎بندی DNV.GL گفت: نفتکش سانچی برای دریافت کلاس و گواهینامه‎های این موسسه هیچگونه نقصی نداشته است.

سانچی همه استانداردهای فنی و گواهینامه‎های بین‎المللی را داشته استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، کیل اولیاسن (Kjell Olaisen) درباره آخرین زمان بازرسی و کلاس اظهار کرد: این نفتکش ارزیابی‌های دوره‌ای را در دوم مارس ۲۰۱۷ با موفقیت گذراند و بدون آن‌که مشکلی در شرایط کلاس یا مجوزها داشته باشد پس از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این ارزیابی، کلاس و گواهینامه‌های مربوط برای آن صادر شد.

وی افزود: آخرین ارزیابی DNV .GL که روی عرشه کشتی انجام شد در تاریخ ششم آوریل ۲۰۱۷ بود که طی آن تجدید IOPP با موفقیت انجام و تجهیزات پایداری کشتی با رعایت قوانین جدید و بازگشتی تطبیق داده شد.

اولیاسن درباره این که طبق بازرسی‎های انجام شده ‎سانچی به لحاظ فنی و استانداردهای بین المللی در چه وضعی قرار داشته است؟ افزود: منبع ارجاع رده‎بندی و اعطای گواهینامه‎ها در موسسه DNV.GL قوانین این موسسه و مقررات مرتبط بین المللی است. در آخرین ارزیابی که روی عرشه این کشتی انجام شد با توجه به قوانین حاکم بر رده‌بندی و گواهینامه‎ها، هیچگونه نقصی مشاهده نشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی موسسه DNV.GL از حادثه سانچی و برخورد آن با کشتی فله‌بر، گفت: بررسی دلایل تصادم کشتی‎های یادشده به عهده شرکت‎های مالک کشتی و مقام‎های دریایی است و موسسه DNV.GL از این بررسی‎ها حمایت می‎کند.

اولیانسن افزود: موسسه DNV.GL بر اساس پرونده رده‎بندی کشتی، هیچگونه شواهدی مبنی این‌که دلیل یا دلایل برخورد کشتی چه بوده است در اختیار ندارد.

نفتکش سانچی ۱۶ دی‌ماه با فله بر چینی در آب‌های این کشور برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه ۳۲ خدمه نفتکش ایرانی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار