ایجاد المان بر روی قبر مجاهد نهضت مشروطه

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه این دو مقبره خارج از آرامستان امامیه بوده و در داخل رفوژ مسیر منتهی به ترمینال تبریز قرار داشتند تا کنون اطلاعی از وجود این دو مقبره نداشتیم.

ایجاد المان بر روی قبر مجاهد نهضت مشروطهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احد فلاح مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ،در واکنش به انتشار تصاویر وضعیت نامناسب مزار میرزا علی آقا فرشی از مجاهدین نهضت مشروطه در تبریز اظهار داشت: به محض اطلاع از این موضوع با معاون خدمات شهری شهرداری تبریز که رئیس هیأت مدیره سازمان آرامستان ها هم می باشند تماس گرفتم و همکاران در این معاونت نسبت به پاکسازی و تمیز کردن مقبره میرزا علی و غلامحسین فرشی اقدام کردند.

 

وی ادامه داد:با توجه به اینکه این دو مقبره خارج از آرامستان امامیه بوده و در داخل رفوژ مسیر منتهی به ترمینال تبریز بوده اند تا کنون اطلاعی از وجود این دو مقبره نداشتیم.

 

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: در همین زمینه با مدیر کل میراث فرهنگی استان توفقات اولیه برای ایجاد المان مناسب برای مقبره این دو مجاهد مشروطه به توافق رسیدیم و در صورتی که دادستانی اجازه دهد قبور این شخصیت نهضت مشروطه را به داخل گورستان امامیه انتقال دهیم.

 

 انتهای پیام/خ

 

پاکسازی مقبره میرزا علی آقا فرشی صورت گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار