رقابت دونده‌های فارسی با حریفان در مسابقات داخل سالن آسیا

در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا ۳ دونده دختر استان فارس برای کسب افتخار رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هشتمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا در بخش بانوان ۱۳ بهمن برگزار می‌شود و در ماده ۶۰ متر با مانع الناز کمپانی و سارا ندافی از فارس با حریفان آسیایی خود رقابت می‌کنند.

همچنین در ماده پرتاب وزنه مریم نوروزی دیگر ورزشکار فارسی هم برای کسب حد نصاب لازم و افتخار آفرینی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

علی محبی در ماده هفت گانه و مسلم نیا دوست در ماده ۱۵۰۰ متر دیگر دوندگان فارس هستند که در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

دو و میدانی ایران برای سومین بار است که میزبان برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا می‌شود.


رقابت‌های سال ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ تهران و این بار نیز در سال ۲۰۱۸ سالن سرپوشیده دو ومیدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به مهمترین آوردگاه داخل سالن آسیایی تبدیل می‌شود.

به دلیل در پیش بودن رقابت‌های جهانی دوومیداتی داخل سالن بیرمنگام انگلستان مسابقات داخل سالن آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا ستاره‌های دو و میدانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به تهران می‌روند.

دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا هم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده و هدف خود از این سفر را بازدید از امکانات و شرایط دو و میدانی ایران عنوان کرده است و قصد دارد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن آسیا را از نزدیک تماشا کند.

هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا از ۱۲ بهمن ماه در بخش مردان و زنان به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

رقابت دونده‌های فارسی در مسابقات دو و میدانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار