انتقادهای تند دادستان کل کشور از مدیریت فرودگاه امام(ره)/ منتظری: اگر مدیری کفایت ندارد چرا مدیریت را قبول می کند؟

دادستان کل کشور گفت:مردم از مدیران خود انتظار مدیریت با کفایت دارند، اگر مدیری تدبیر و کفایت نداشته باشد نباید مدیریت را قبول کند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در مراسم رونمایی سامانه مجازی آموزش ضابطان اظهار کرد:شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب،یاد شهدای انقلاب را گرامی می دارم.

دادستان کل کشور ادامه داد: وظیفه خود می دانم هم به عنوان یک شهروند و هم به عنوان دادستان کل کشور از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در طول سال و همچنین حضور مقتدرانه در حوادث اخیر و اغتشاشاتی که از سوی دشمن نا بکار طرح ریزی شده بود، تشکر کنم که نیروی انتظامی برنامه ریزی شده این اغتشاشات را به آرامش تبدیل کرد.

وی گفت: هرگز تلاش نیروی انتظامی از نظر مردم و مسئولان و رهبر انقلاب پوشیده نیست و اگر این خدمات با معنویات همراه باشد قطعا موید عندالله قرار خواهد گرفت.

دادستان کل کشور گفت: زمانی که کار برای خدا و همراه با معنویت و یاد خدا و هدف الهی باشد حتما مورد توجه خاص خدا هم قرار می گیرد.

وی افزود: باید در آموزش های نیروهای نظامی به این موضوع توجه کنند که خدمت باید همراه با معنویت باشد زیرا شما در نظامی خدمت می کنید که فرماندهی آن با یک انسان مجتهد و شخصی است که مسیر ائمه را طی کرده است.

دادستان کل کشور بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در خطبه فدک  به نکاتی اشاره می کند که این نکات در زندگی ما بسیار سازنده است و می فرماید خداوند ایمان را برای شما پاک کننده قرار داد. یعنی ایمان برای روح انسان، همان پاکی را ایجاد می کند که آب آلودگی را برطرف می کند و بعد فرمودند خداوند اطاعت از ائمه را موجب نظم قرار داد یعنی ایجاد نظم در جامعه نتیجه پیروی از ائمه است و محور وحدت جامعه به فرموده حضرت فاطمه (س) پیروی از رهبری و ائمه است.

وی گفت: امروز وحدت جامعه رهبری است، در شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه است و در این شرایط آن کسی که توانست تمام تفرقه ها را در دهه انقلاب رفع و خنثی کند تصمیمات ولایت مدارنه امام بود و بعد از امام راحل در این سی سال گذشته باز هم دشمن دست از دشمنی خود برنداشت و به طریق مختلف دشمنی خود را نشان داد و در این شرایط آن کسی که توانست با تصمیمات خود نقشه های دشمن را خنثی کند تصمیمات رهبر انقلاب بود.

دادستان کل کشور گفت:رهبر انقلاب بارها به وحدت بین مردم در سخنان خود تاکید کردند و از آن مهم تر وحدت بین افرادی است که مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارند، امروز امنیت باعث پیشرفت علم و دانش و اقتصاد می شود اگر امنیت نباشد مردم از زندگی خود لذت نمی برند وفرهنگ جامعه به طور جدی آسیب می بیند و اقتصاد و علم پیشرفت نمی کند.

وی افزود: این امنیت سه ضلع دارد که یک ضلع آن نیروی انتظامی ،ضلع دوم دستگاه اطلاعاتی و ضلع سوم دستگاه قضایی است و اگربین این سه ضلع هماهنگی باشد موتور کشور درست کار می کند و اگر این سه ضلع هماهنگ نباشند این موتور درست کار نمی کند.

وی گفت: بنده به عنوان دادستان کل کشور می گویم دستگاه قضا برای حفظ امنیت کشور و همکاری با نیروی انتظامی از هیچ کاری کوتاهی نمی کند و اگر جایی اثری از ناهماهنگی دیدید حتما گوشزد کنید.

دادستان کل کشور گفت: سیاست قوه قضاییه این است که هم افزایی را با نیروهای امنیتی داشته باشد البته این همکاری باید در چارچوب وظایف باشد، ما زمانی  می بینیم که دشمن با تمام توان برنامه ریزی می کند و از خارج کشور دستور می دهد و از اتوبان بی نظارت فضای مجازی افرادی را فریب می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد:کار به جایی می رسد که انگار وظیفه رییس جمهور یک کشور مثل امریکا این است که صبح که از خواب بیدار می شود توئیت کند و از پشت پرده توطئه گران را حمایت کند و به آنها خط دهد، این نشان می دهد که در پشت پرده چه می گذرد.

وی گفت: اولا باید خط مردم و اعتراضات مردم را از خط دشمن جدا کرد و در این اعتراضات مردم به سرعت خط خود را از دشمن جدا کردند فقط تعداد کمی در میدان باقی ماندند.

دادستان کل کشور گفت:بررسی ها و تحقیقات نشان داد همین تعداد افرادی اندکی هم که درمیدان باقی ماندند فریب خورده بودند آن آقایی که پرچم را پایین کشید یک نوجوان بود و آقایی به او گفته بود که به تو پول می دهم که این پرچم را پایین بکشی و قطعا این نوجوان فریب خورده است این موارد نشان می دهد که دشمن به استیصال رسیده است.

وی افزود:دشمن تلاش و هزینه کرد اما حضور مردم مانند آب روی آتش بود و حضور نیروهای انتظامی بسیار خوب بود و باید توجه کرد که دشمن هرگز دست از دشمنی خود بر نمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: بعد از این حوادث دشمن دوباره تحرکات خود را شروع کرده و از فضای مجازی دوباره فرخوان می دهد که در دهه فجر تجمعاتی را ایجاد کنند که باید هشیار بود زیرا دشمن به دنبال ایجاد آشوب است چرا که خود می داند که هیچ گاه به هدف اصلی خود نمی رسد و هیچگاه دست از توطئه های خود بر نمی دارد و اینجا است که قوه قضاییه و نیروهای انتظامی باید هوشیار باشند و مسئولیت ناجا از مسئولیت های خطیر است و باید مقتدرانه در مقابل توطئه های دشمن ایستاد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه هدف دشمن و آمریکا براندازی کشور است که یکی از این راهکارها ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است، ادامه داد: دشمن با دروغ پراکنی و توطئه در فضای مجازی بی نظارت به دنبال افزایش یاس و ناامیدی بین مردم است و متاسفانه برخی از مدیران هم به آن دامن می زنند، اگر مدیران توانمند باشند نباید اجازه دهند که حوادث طبیعی شرایطی را ایجاد کند که دشمن از آن سوء استفاده کند چرا که دشمن از یک بی تدبیری، سوء استفاده می کند در برف اخیر برخی سوء مدیریت هایی دیده شد که موجب نارضایتی مردم می شود گاهی برخی ندانم کاری ها باعث سوء استفاد می شود و اگر مدیر می داند که نمی تواند کاری کند باید خودش استعفا دهد اگر می بیند که نمی تواند کار یک وزارت خانه و دستگاه را درست انجام دهد باید معذرت خواهی کند و نه معذرت خواهی کتبی بلکه باید جای خود را به فردی بدهد که توانمند تر است و ما به عنوان دادستان و مدعی العموم براین کارها نظارت می کنیم.

وی گفت: بنده شخصا دربرف اخیر زمانی که دیدم عده ای ایرانی و خارجی در فرودگاه امام سرگردان شدند دستور دادم شبانه معاون مربوطه به فرودگاه برود و به کارها رسیدگی کنند.

وی گفت: شرکت های هواپیمایی در برف اخیر تمام اخلاق را کنار می گذارند، برای افزایش قیمت بلیت و تاکسیرانی یک گونه عمل می کنند و مسئول پاک کردن برف فرودگاه به گونه ای دیگر و این مجموعه موجب نارضایتی مردم می شود که نشان از ضعف مدیریت است و نتیجه این می شود که مردم در فرودگاه امام شعار دادند مدیر بی کفایت خجالت،خجالت .

دادستان کل کشور ادامه داد:مدیر باید وظیفه و تکلیفش را بداند چرا که حقوق می گیرد که برای مردم کار کند تنها پشت میز نشستن و چایی خوردن مدیران که ملاک نیست بلکه باید مدیر پای کار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت:مردم از مدیران خود انتظار مدیریت با کفایت دارند اگر مدیری تدبیر و کفایت نداشته باشد نباید مدیریت را قبول  کند یک بار هم بیایم مدیریت را از سیاست جدا کنیم زیرا سیاست کاری برای یک مدیر زهر است و من مدیر باید بدانم که کار در نظام جمهوری اسلامی جای کیسه دوختن نیست و اگر به دنبال پول هستم باید به دنبال کار تجارت بروم و مدیریت در نظام اسلامی باید جدا از دنبال پول بودن باشد و ما در نظام اسلامی کار می کنیم .

 

بارها از وزارت اطلاعات لیست مدیران دوتابعیتی را خواستیم اما خبری نشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر‌ منتظری دادستان کل کشور در حاشیه‌ رو‌نمایی از سامانه‌ مجازی آموزش‌ ضابطان در جمع خبرنگاران‌ در رابطه‌ با خبر اختلاس‌ یکی از مدیران‌ نفتی‌ که توسط وزیر نفت منتشر شد، اظهار کرد: او‌لاً از مدیران درخواست دارم قبل از اینکه جرمی‌ واقع شود و فردی مجرمانه‌ از کشور فرار کند‌ نظارت‌ خود را انجام دهد‌ چرا که وقوع اینگونه‌ اتفاقات نشان‌ دهنده عدم اهتمام مدیران‌ و مسئولیت‌ نظارتی آنها است.

وی افزود: طبیعی است که اینگونه‌ اتفاقات در کشور‌ رخ می دهد‌ اما اگر مدیران به مسئولیت‌ نظارتی خود درست عمل کنند‌ در کاهش‌ اینگونه‌ جرایم‌ مؤثر خواهد بود.

دادستان کل کشور گفت: بعضی‌ که مبالغ کلانی را سوء استفاده می‌کنند نشان می‌دهد که بستر‌های لازم فراهم بوده تا پول‌های کلان را بردارند و فرار کنند.

وی گفت: ما روی مسئله دو تابعیتی‌ها حساس هستیم‌، دستگاه قضا‌ بارها‌ به وزارت اطلاعات درخواست‌ ارسال کرده تا لیست دو تابعیتی‌ها را اعلام کند اما متأسفانه پاسخی‌ دریافت نکرده‌ایم اما می‌دانیم که وزارت اطلاعات هم تلاش خود را می‌کند و شناسایی افراد دو تابعیتی‌ مشکل‌ است زیرا‌ خود افراد دو تابعیتی‌ خودشان‌ را معرفی‌ نمی‌کنند.

واکنش دادستان کل کشور به بی حجابی دختران در میدان انقلاب

دادستان کل کشور در رابطه‌ با دختران خیابان‌ انقلاب‌ و اقدام آنها به کشف حجاب و انتشار‌ فیلم‌ آنها در فضای مجازی گفت: اینگونه‌ اتفاقات امری جزئی‌ و غیرقابل‌ اهمیت است، در مجموعه‌ 70 میلیونی کشور‌ اکثر قریب‌ به اتفاق بانوان با حجاب‌ و دارای عفاف هستند‌ و به خود اجازه نمی‌دهند که با عملکرد‌ خود به دشمن مسیر دهند.

وی گفت: در میان مردم عده‌ای فریب‌ خورده‌ وجود دارند که در میان مردم روسری‌ خود را برمی‌دارند‌ و افرادی از آنها فیلم‌ می‌گیرند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند. ما از دختران خود انتظار داریم‌ اگر به اسلام اعتقاد دارند‌ حجاب را که در دین اسلام واجب است رعایت کنند‌ و حتی اگر به اسلام اعتقاد ندارند بدانند که این مسئله‌ جزء قوانین کشور است و به قانون ملتزم‌ باشند.

دادستان کل کشور بیان کرد: هیچ فردی حق ورود به زندگی خصوصی افراد را ندارد‌ و هر کسی‌ حق‌ دارد در خانه خود هر گونه‌ای که می‌خواهد زندگی کند اما اگر در جامعه‌ کار غیرقانونی‌ انجام دهند به آن رسیدگی می‌شود اینگونه‌ کارها از خارج از کشور کنترل می‌شود و اکثر افرادی که این کارها را انجام می‌دهند فریب‌خورده هستند.

وی تأکید کرد: اگر فردی بی حجاب در جامعه حرکت کند جرم است و به موجب قانون تحت تعقیب قرار می‌گیرد اما اعتقاد داریم که قبل از مجازات این افراد فریب‌ خورده، باید آنها را ارشاد کرد.

در این زمینه بیشتر بخوانید

بارها از وزارت اطلاعات لیست مدیران دوتابعیتی را خواستیم اما خبری نشد/ هیچکس حق سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم را ندارد

انتهای پیام/

 صحبت های مهم دادستان کل کشور در مراسم رونمایی سامانه مجازی آموزش ضابطان در تاریخ 11 بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
درود بر حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۰۶:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا حفظت کنه اقای دادستان کل مردم از مسئولین قاطع پیرو رهبری حمایت یقینی میکنند. اجرکم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
قیمت بلیط قطار ها و هواپیماها در مناسبت ها بالا می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
قیمت بلیط قطار ها و هواپیماها در مناسبت ها بالا می رود
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
هرینه نقل و انتقالات مسافر و بار خیلی گران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
مسیر فرودگاه امام (ره) خیلی طولانی و دور است برای افرادی که وسیله نقلیه ندارند خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
باید نظارت بیشتر شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
باید باهاش برخورد جدی شود تا درس عبرتی بشه برای بقیه
درود بر قوه قضاییه . درود بر جناب منتظری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت به جناب منتظری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت به جناب منتظری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
باید باهاش برخورد جدی شود تا درس عبرتی بشه برای بقیه
درود بر قوه قضاییه . درود بر جناب منتظری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
برای حضوروظهور امام زمان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت بر حاج آقا منتظری و بیانات صریح و درست ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
برای حضوروظهور امام زمان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
جناب دادستان خدا قوت خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درودبرحاج اقا منتظری مطالب خوبی گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
الهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
دستور قضایی مستحکم پیگیری شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
باید یه مدیر صبور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
باتشکر از دستگاه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درودبرحاج اقا منتظری مطالب خوبی گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر قوه قضاییه برای امنیت کشور زحمت میکشند .ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درودبرحاج اقا منتظری مطالب خوبی گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
کاغذ بازی در اداره ها باید از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
آفرین بر قوه قضاییه مردم که نمی توانند خودشان اقدام کنند زیرا زورشان نمی رسد تمام امیدشان به قوه قضاییه می باشد هر مدیری که کم کاری یا بیکفایت میباشد سریع باید اقدام نمود در چنین موقعیتی تمامآژانسها هم که خلاف کردند باید تعطیل شوند
Germany
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اصلا چرا باید این مسئولیت ها را به این افراد داد
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مدیر فرودگاه امام را برکنار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
واقعا که گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مدیریت فرودگاه باید پاسخگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی مهربان
۱۵:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام وقت بخیر
مردمی که تو فرودگاه گیر کردن مگر چند نفر بودن! یک سر به مترو شاهد مترو آزادگان و مسیر ها و خیابان های اسلامشهر و روستاهای اطرافش بزنید که ساعت شش و هفت شب چقدر مردم قشر ضعیف جامعه برای رسیدن به خانه بعد از چندین ساعت معطلی با چه وضعی اون هم شاید بتوانند برسند خانه و شهرداری و اتوبوس رانی اسلامشهر رسیدگی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
لطفا به پرونده اختلاسگران رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سيد سجاد موسوى
۱۵:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
من به عنوان يه شهرىند عاجزانه درخواست دارم به مشكلات مردم رسيدگى كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمند علت را بررسی کنند و پیگیر باشند .سپاس . ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمند علت را بررسی کنند و پیگیر باشند .سپاس . ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود به قوه محترم قضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
ما منتظر مجازات این افراد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مردم تقاضای رسیدگی به مشکلات اقتصادی رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر حجت الاسلام و المسلمین منتظری.
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۴:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگر مديري كفايت ندارد چرا منصوب ميشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
واقعا چرا اصلا باید منصوب شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
یه مدیر باید صبورباشه ومهربون باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نتیجه رای خودمون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
باید نظارت بیشتر شه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر قوه قصا ییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر حجت الاسلام و المسلمین منتظری.
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر منتظری . درود بر قوه قضاییه
Pakistan
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه مسئولان سریعا دستور بازنشستگی کارمندان بالای 40 سال رو بده و بجاش سریعا استخدام.جوانان ببکاررو در دستور کار بذاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه مسئولان سریعا دستور بازنشستگی کارمندان بالای 40 سال رو بده و بجاش سریعا استخدام.جوانان ببکاررو در دستور کار بذاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود به قوه محترم قضایی لطفا با اشوبگران برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگر مدیرانی که لیاقت کافی برای پست و مقام خود ندارند و بی کفایتی ایشان موجب آزرده شدن هموطنان میشود از کار برکنار شوند شاید امیدی باشد برای بهبودی اوضاع کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام رو نیست و نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
برای گرانی ها هم فکری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مسئولان باید به خواسته های برحق مردم احترام بگذارند از جمله کاهش فقر
Belgium
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مسئولان باید به خواسته های برحق مردم احترام بگذارند از جمله کاهش فقر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا پیگیری کنید مردم طاقتشون طاق شد در همه زمینه ها که دستتون میرسه ورود کنید د درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام.لطفا نیروی انتظامی وقوه قضاییه با اغتشاشگران برخورد جدی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگر فردی کفایت مدیریت را ندارد، چرا مدیریت را به او می دهید؟؟؟
Netherlands
حمیدرضا میرکیانی
۱۱:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگر مدیرانی که لیاقت کافی برای پست و مقام خود ندارند و بی کفایتی ایشان موجب آزرده شدن هموطنان میشود از کار برکنار شوند شاید امیدی باشد برای بهبودی اوضاع کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا پیگیری کنید مردم طاقتشون طاق شد در همه زمینه ها که دستتون میرسه ورود کنید د درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
وزرای میلیاردی یا باید استعفا دهند یا استیضاح شوند
Germany
مهدی
۱۸:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت. وزیر و مدیری ک میلیاردرباشد از فقر.گرانی چه میدونه.از بنزین هزارتومنی چه میدونه. بهترین خونه بهترین ماشین .محافظ شخصی. کی داخل مردم بوده . کی مشکلات مردمو دیده و شنیده ؟اگه هم دیده و شنیده چرا کم کاری کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت عرض می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه قرار باشه مدیران بی کفایت برکنار بشن که خوب خیلی ها باید عوض بشن و کنار برن اگه قرار باشه دست سارقان قطع بشه دست خیلی ازمسوولین که از بین المال دزدی کردن باید قطع میشد چرا عدالت رو اجرا نمی کنید پیش خدا چی جواب می دید مردم خیلی بدبخت شدن براشون برسید بس که بی عدالتی میبینن ایمانشان رو ازدست دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه قرار باشه مدیران بی کفایت برکنار بشن که خوب خیلی ها باید عوض بشن و کنار برن اگه قرار باشه دست سارقان قطع بشه دست خیلی ازمسوولین که از بین المال دزدی کردن باید قطع میشد چرا عدالت رو اجرا نمی کنید پیش خدا چی جواب می دید مردم خیلی بدبخت شدن براشون برسید بس که بی عدالتی میبینن ایمانشان رو ازدست دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر قوه قضاییه
آخرین اخبار