نصب یادمان‌های شهدای انقلاب در کرمانشاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۴۴ شهید والامقام از شهر کرمانشاه هستند.

نصب یادمان‌های شهدای انقلاب در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  گفت: از هم اکنون مقدمات لازم برای آماده سازی یادمان‌های شهدای انقلاب با مشارکت فرمانداری و شهرداری کرمانشاه آغاز می‌شود تا این یادمان‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در محل شهادت ۴۴ شهید انقلاب شهر کرمانشاه نصب شود.

حجت الاسلام عسگری، بیان کرد: آیین غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا روز پنج شنبه (۱۹ بهمن) همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ با حضور مسئولان، آحاد مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد:: این مراسم در گلزار شهدا شهرستان پاوه که نماد ملی گلزار شهدا اهل تسنن است از ساعت ۳۰: ۱۴ با حضور مسئولان استانی و مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به تدارک برنامه ویژه‌ای در روستای کوئیک سرپل ذهاب از سوی سازمان جهاد کشاورزی، از دیدار و سرکشی مسئولین دستگاه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر از خانواده معظم شهدای انقلاب و دیگر شهدای والامقام و همچنین تبلیغات محیطی با نصب تصاویر شهدای انقلاب در سطح شهر خبر داد.

انتهای پیام/ز

 

 

 استان کرمانشاه ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار