اسپانیولی ها پیکه را به دادگاه می کشانند

مدافع ملی پوش بارسلونا به خاطر اظهارنظر اخیرش درباره باشگاه اسپانیول محاکمه می شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جرارد پیکه مدافع ملی پوش بارسلونا به دلیل اظهارات هفته گذشته خود علیه تیم اسپانیول ممکن است راهی داداه شود.
اسپانیول ،حریف منطقه ای تیم بارسلونا، در شهر کورنیا از توابع بارسلونا قرار دارد و در خود شهر بارسلونا بازی نمی کند.
هفته گذشته پس از پایان دیدار تیم های بارسلونا و اسپانیول در یک چهارم نهایی کوپا دل ری که با برتری 2-0 بارسا همراه شد، جرارد پیکه بر روی این مسئئله تعمدا تاکید کرد و از اسپانیول تحت عنوان «اسپانیول کورنیا » نام برد.

این اظهارنظر با واکنش تند باشگاه اسپانیول همراه شد و این باشگاه با انتشار بیانیه ای این اظهارات پیکه را «رویکردی تنفرآمیز و خطرناک نسبت به مردم این شهر» دانست و شکایتی علیه او به کمیته ضدخشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کرده است. پس از این اتفاق مارکا گزارش داد پیکه محاکمه خواهد شد.


این جنجال ،کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا را وا داشت تا پرونده ای فوق العاده را راه اندازی کند و قاضی پرونده مجازات احتمالی  پیکه را تعیین خواهد کرد.
وقتی از پیکه درباره این موضوع سئوال شد، او بابت سخنانش هیچ تردیدی نداشت و بار دیگر گفت: "اسپانیول در کورنیا قرار دارد، این واضح است."
سرخی روبرتو هافبک بارسلونا نیز پس از بازی مذکور به حضور اسپانیول در شهر کورنیا اشاره کرد اما مشخص نیست آیا برای او هم پرونده ای تشکیل خواهد شد یا خیر؟
انتهای پیام/

پیکه به خاطر مصاحبه جنجالی محاکمه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار