برپایی نمایشگاه خیابانی "عکس انقلاب" در خرم‌آباد

رئیس حوزه هنری استان لرستان گفت: نمایشگاه خیابانی "عکس انقلاب" که مجموعه‌ای از تصاویر دوران انقلاب در خرم‌آباد است برپا می‌شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد امیدی‌پور گفت: به مناسبت در ایام دهه فجر "تئاتر انقلاب" در مدارس استان لرستان اجرا شود، ولی تاکنون مجوز این برنامه گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه پیگیر اخذ مجوز اجرای تئاتر انقلاب در مدارس استان هستیم افزود: در صورت اخذ مجوز، اجرای تئاتر انقلاب در مدارس استان لرستان از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ۱۷ بهمن‌ماه روز فرهنگ و انقلاب است تئاتر انقلاب در این روز آغاز و در روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ماه نیز اجرا می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه خیابانی تصاویر انقلاب در شهر خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه خیابانی "عکس انقلاب" که مجموعه‌ای از عکس‌های دوران انقلاب در خرم‌آباد است برپا می‌شود.

امیدی پور تصریح کرد: این تصاویر مربوط به خیابان‌های خرم‌آباد در بهمن‌ماه سال ۵۷ است که در قالب بنر در همان خیابان‌ها نصب می‌شود.

وی بابیان اینکه ۳۰ اثر در نقاط مختلف شهر خرم‌آباد به‌ویژه در مناطق قدیمی شهر نصب می‌شود خاطرنشان کرد: نمایشگاه خیابانی تصاویر انقلاب در شهر خرم‌آباد با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

نمایشگاه خیابانی "عکس انقلاب" در خرم‌آباد برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.