با اقدام ترامپ در انتقال سفارت به قدس شریف انتفاضه ملت فلسطین جان تازه‌ای گرفت

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: با اقدام ترامپ در انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس شریف، بار دیگر فلسطین به مسأله اصلی جهان اسلام تبدیل شد و انتفاضه ملت فلسطین جان تازه‌ای گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار حسین دهقان امروز در همایش ولایت فقیه، اقتدار دفاعی و امنیت پایدار در شاهین‌شهر اظهار کرد: ملت زنده ایران با اتکال به احکام الهی همواره در مقابل هجمه‌های دشمن از خود دفاع می‌کند.

وی با برشمردن عناصر اقتدار ملت ایران افزود: تا زمانی که ملت ایران یک‌پارچه پشت مقام معظم رهبری باشند، از هجمه‌های دشمن آسیب نخواهد داد.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: عنصر بعدی فرهنگ ظلم ناپذیری و ایستادگی در برابر ظالمان است، هم چون دوران دفاع مقدس که رزمندگان با روحیه ایمان و اعتقاد به نصرت الهی قوی توانستند بر جبهه دشمن بعثی و دولت‌های استکباری پشتیبان آن‌ها غلبه کنند.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی چون مبتنی بر عمل صالح است جامعه از چنان بصیرتی برخوردار می‌شود که مردم آن جامعه حاضر هستند از حکومت خود، از جبهه‌های نظامی و اقتصادی دفاع کنند.

وی جهاد را افضل اعمال در مقابل ظالمان نام برد و عنوان داشت: جوانان در انقلاب اسلامی این تجربه را دارند که برای رفع ظلم و تبعیض در کشورهای ستم دیده از جور استکبار به پا خیزند و از ملت‌های مظلوم عراق و سوریه دفاع کنند.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی ادامه داد: جهاد وقتی برقرار می شود که ظلم در کشور اسلامی ریشه دوانده باشد، دشمنان اسلام همواره نگران اجرای این فریضه الهی هستند و از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به امت اسلامی هستند؛ اگر جامعه‌ای، دفاع را از خود دور کند و از جهاد فاصله بگیرد، چنین ملتی مهر ذلت بر پیشانی‌اش حک می‌شود.

سردار دهقان به شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این شعار مبتنی بر نپذیرفتن سلطه نظام‌های استکباری شرق و غرب است که نظام توانسته است با رهبری بر اساس دستورات اسلامی، مستقل از نظام‌های استکباری عمل کند.

وی به توطئه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: آن‌ها حیات خود و منافع نامشروع خود را در اختلاف‌افکنی و ناامنی بین کشورهای اسلامی جست‌و‌جو می‌کنند، اگر کشورهای اسلامی حاشیه خلیج فارس چون عربستان، قطر، بحرین و کویت 200 میلیارد دلار صرف خرید سلاح می‌کنند به خاطر آن نیست که در دفاع از کشورهای اسلامی هزینه کنند بلکه این سلاح‌ها را با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، این سلاح‌ها را برای تقویت دولت‌های تروریستی داعش و النصره و منافقان، هزینه می‌کنند.

دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی اذعان داشت: از سوی دیگر با پول کشورهای عربستان جمهوری اسلامی، ایران را که عامل ثبات در منطقه غرب آسیاست این‌گونه معرفی می‌کند که کشور ما عامل بی‌ثباتی است؛ رژیم آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی مثلث تفرقه و شرارت در دنیای اسلام است که در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی سردار دهقان به شرارت های آل سعود اشاره کرد و متذکر شد: این رژیم هر بار به دنبال ایجاد ناامنی در گوشه‌ای از منطقه غرب آسیاست، یک بار از داعش و جبهه النصره حمایت می‌کند و زمانی که شکست می‌خورد  طرح ناامن‌سازی لبنان را کلید می‌زند.

وی ابراز داشت: آنچه که تا امروز شاهد بودیم در مقابل هر توطئه‌افکنی جبهه استکبار در منطقه غرب آسیا، نصرت الهی را شاهد بودیم و در جایی که مسأله فلسطین به مسأله فرعی جهان اسلام تبدیل می‌شد به یک‌باره با اقدام ترامپ در انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس شریف، بار دیگر فلسطین به مسأله اصلی جهان اسلام تبدیل می‌شود و انتفاضه ملت فلسطین جان تازه‌ای می‌گیرد.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی اضافه کرد: دولت‌ها و ملت‌های اسلامی این درس را از جمهوری اسلامی ایران گرفته‌اند که برای پیشگیری در برابر جبهه استکباری باید پایداری و مقاومت کنند و جریان مقاومت را در بین ملت‌های خود زنده نگه دارند.

 

انتهای پیام/ب

 

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در همایش ولایت فقیه، اقتدار دفاعی و امنیت پایدار در شاهین‌شهر

برچسب ها: وزارت دفاع ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.