نصرتی: تنها یکی‌از پنالتی های پیکان درست بود

مدافع تیم نفت تهران گفت: پنالتی اول پیکان اشتباه و دومی درست بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصرتی درباره دیدار تیم های نفت و پیکان تهران گفت: هر ۲ تیم موقعیت های زیادی داشتند و در مجموع بازی خوبی بود.

او درباره پنالتی هایی که در این دیدار روی بازیکنان پیکان مرتکب شد، بیان کرد: پنالتی اول به هیچ وجه درست نبود چراکه امیر روستایی سابقه اینگونه پنالتی گرفتن را دارد و بی دلیل خودش را زمین‌زد. هیچ برخوردی با روستایی نداشتم و او خودش را به من زد. البته شرایط زمین هم به حدی نامناسب بود که در همان صحنه بخشی از آن کنده شد.

نصرتی ادامه داد: البته پنالتی دوم درست بود اما کارت قرمز نداشت چراکه من‌تنها به کنت انگ ووک برخورد کردم و قصد ضربه زدن به او را نداشتم. به هر حال مهاجم پیکان که در موقعیت تک به تک قرار داشت زرنگی کرد.البته بهتر است از کارشناسان داوری درمورد این صحنه بپرسید.

مدافع تیم نفت تهران درباره اشتباهات متوالی اش در بازی با پیکان تصریح کرد: قبول دارم مقابل پیکان‌خوب کار نکردم اما باید از هم تیمی هایم و به خصوص میلاد فراهانی که روز خوبی داشتند تشکر کنم. در کل وضعیت ما روز بهتر می شود و امیدوارم‌همین‌روند را ادامه دهیم.

نصرتی درمورد نادیده گرفته شدن یک پنالتی نفت گفت: داور پنالتی ۱۰۰ درصدی که روی فشنگچی انجام شد نگرفت اما به راحتی تصمیم کمکش را قبول کرد و برای پیکان پنالتی گرفت.

انتهای پیام/

اظهارات محمد نصرتی درباره دیدار نفت- پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار