واکنش قدوس به ماندن در اوسترشوند

ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد به تصمیم این باشگاه درباره مخالفت با انتقال او در ماه ژانویه، واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سامان قدوس بازیکن تیم ملی کشورمان و ستاره باشگاه اوسترشوند سوئد در فصل نقل و انتقالات ژانویه ،پیشنهاد تیم هایی از بوندس لیگا، سری آ و لالیگا داشت اما سران این باشگاه سوئدی با این پیشنهادها مخالفت کردند و تمیم گرفتن قدوس را برای حفظ کنند.

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوند در باره این تصمیم مقامات باشگاهش گفت:" این کمی مایه تاسف است. برای من دریافت چنین پیشنهاد فوق‌العاده‌ای افتخاری بزرگ است اما واقعا از ماندن در تیم اوسترشوند هیجان زده هستم."
قدوس اکنون منتظر بازی با آرسنال در مرحله شانزده تیمی لیگ اروپا برابر آرسنال و پس از آن شروع فصل جدید سوئد است.
قدوس دراین باره گفت: من 2 سال دیگر با تیم اوسترشوند قرارداد دارم و همه می دانند از حضور در این تیم راضی هستم. آینده روشن است. هم برای من و هم برای باشگاه اوسترشوند. بنابراین باید به کار خود ادامه دهیم.
یکی از پیشنهادهای رسیده برای قدوس پیشنهاد 50 میلیون کرونی از سوی باشگاه سلتا ویگو بود که اوسترشوند این پیشنهاد خوب را هم نپذیرفت.
پس از منتفی شدن انتقال قدوس به خارج از سوئد،دانیل کیدنبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوند نیز با اشاره به پیشنهاد 50 میلیون سلتا گفت: " هنگامی که ما باید برای مسابقه (با آرسنال) آماده شویم، بیش از پیش به ما پیشنهاد می رسید، ما دو هفته دیگر برای بازی زمان داریم، یا حتی کمتر و حالا در این شرایط اجازه بدهیم بازیکنانمان بروند.ما احساس می کنیم که این پول به اندازه ای کافی نیست که کاهش شانس پیروز شدن خود را در مسابقات کاهش دهیم. پس مخالفت با جدایی سامان چیز عجیبی نیست."
انتهای پیام/


قدوس :از ماندن در اوسترشوند هیجان زده ام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.