نجفی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

خدمت بدون منت از آموزه‌های امام خمینی (ره) است

شهردار تهران خدمت بدون منت را یکی از آموزه‌های امام(ره) برشمرد و تاکید کرد: این موضوع با ماموریت‌ها و وظایف شهرداری ارتباط بیشتری دارد.

خدمت بدون منت از آموزه‌های امام خمینی (ره) استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی نجفی شهردار تهران صبح امروز  در حاشیه حضور در حرم امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، در جمع خبرنگاران با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فجر انقلاب اسلامی پیش از هر چیزی نام و یاد بزرگ مرد تاریخ انقلاب را به یاد می آورد.

شهرداری تهران با اشاره ویژگی های امام خمینی (ره) تصریح کرد: یاد و نام بنیانگذار انقلاب همواره در دل مردم جاودانه خواهد بود زیرا امام خمینی(ره) شخصیتی داشت که با روش و منش خود نه تنها ساختار سیاسی کشور را متحول کرد، بلکه فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال طلبی و مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد و صدها سجایای اخلاقی را در ذهن و روح مردم به یادگار گذاشت.

وی خدمت بدون منت را یکی از آموزه‌های امام(ره) برشمرد و تاکید کرد: این موضوع با ماموریت‌ها و وظایف شهرداری ارتباط بیشتری دارد، چنانچه، امروز شهرداری و کارکنان خدوم آن افتخار دارند برای تحقق خدمت بدون منت، تمام تلاش و سعی خود را به کار بندند.

نجفی با بیان اینکه برخی با بی‌انصافی خدمات شهرداری را نادیده می‌گیرند، خاطرنشان کرد: برخی نیز در دامن زدن به مطالباتی که خودشان هم می‌دانند قابل برآورده شدن نیست اظهار نظر می کنند، اما همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر این فضا سازی ها قرار نمی‌گیرند و همچنان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

شهردار تهران با ابراز امیدواری از اینکه بتوان با رهنمودهای مقام معظم رهبری ماموریت ‌های خود را به نحو احسن انجام دهد، تاکید کرد:  کارکنان شهرداری در هر مکان و موقعیتی، محل کار خود را همچون محراب مقدس خدمت می دانند و عبادت خویش را خدمت به خلق خدا می دانند.

انتهای پیام/

 صحبت های شهردار در حرم امام خمینی (ره) در تاریخ 14 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار