صدراعظم‌ نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شکستگی درختان در زمان بارش‌ برف قابل‌ دفاع نیست

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در صورت هرس‌ به موقع درختان شاهد شکستگی‌ آنها در این حجم نبودیم گفت: این حوادث قابل دفاع نیست و باید پیگیری شود.

قطع درختان بعد از بارش‌ برف قابل‌ دفاع نیستزهرا صدراعظم‌ نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در پی بارش برف اخیر بخشی از فضای سبز آسیب دید‌، گفت: بخشی از این آسیب‌دیدگی‌ به دلیل هرس‌ نشدن به موقع درختان بود و بخشی دیگر هم به دلیل پوسیدگی‌ و پوکی درختان بود.

 عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: فراگیری‌ آفت‌ در درختان نارون‌ یکی دیگر از عوامل شکستگی‌ درختان در هنگام بارش برف بود.

 وی با بیان اینکه در صورت هرس‌ به موقع درختان و شناسایی‌ درختان پوسیده  این اتفاقات رخ نمی‌داد، اظهار کرد: شکستگی درختان در زمان بارش برف‌ قابل دفاع نیست و باید پیگیری شود.

 صدراعظم نوری با بیان اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز‌ تلاش‌های زیادی می‌کنند، اظهار کرد: کارکنان این مجموعه برای حفظ و توسعه فضای سبز در روزهای‌ بارندگی  تلاش‌های زیادی کردند اما اینکه هرس‌ درختان به موقع انجام نگرفته و یا درختان پوسیده شناسایی‌ نشده‌اند باید بررسی شود که سازمان پارک‌ها و فضای سبز مناطق‌ هر کدام به چه میزان مسئول هستند.

 وی با تأکید بر اینکه نباید این اتفاقات رخ می‌داد، خاطرنشان کرد: اگرچه‌ برف سنگین‌ بود و آسیب‌دیدگی‌ در برف‌ سنگین‌ تا حدودی طبیعی‌ است ولی باید تمهیداتی از قبل در نظر می گرفتند تا سطح آسیب به حداقل‌ برسد‌.

 انتهای پیام/

واکنش رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر به قطع درختان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار