هاشمی: بازی سختی مقابل پتروشیمی داشتیم / فینال بسکتبال آسان نیست

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: بازی سختی مقابل تیم پتروشیمی داشتیم که نتیجه آن از قبل قابل پیش بینی نبود.

هاشمی : بازی سختی مقابل پتروشیمی داشتیم / فینال آسان نیستمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص بازی پنجم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پتروشیمی بندر امام گفت: بازی سختی مقابل پتروشیمی بندر امام داشتیم، این بازی از پیش همانند 7 بازی قبلی قابل پیش بینی نبود و بازیکنان ما با اعتماد به نفس و البته چاشنی شانس توانستند در این سالن که پس از مدت ها پر شده بود به برتری برسند.

او افزود: در نیمه نخست خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم در حمله بهتر عمل کردیم و بازیکنان ما توانستند با چرخش توپ و دقت بالا و همچنین اعتماد به نفس بالا برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره بازی فینال عنوان کرد: فینال همان طور که از نامش پیداست بازی آسانی نیست و به طور قطع و هر تیمی که به این مرحله رسیده است از توانایی بالایی برخوردار است. باید تلاش کرد تا بازیکنان بازی های قبلی را فراموش کنند و با همان انگیزه ای که در نیمه نهایی بازی کردند در فینال هم به میدان بروند.

او درباره بازیکنان خارجی گفت: زمانی که شما در ساختار باشگاهی فعالیت می کنید بازیکن خارجی و داخلی مطرح نیست و همه بازیکن هستند به طور مثال کسی در باشگاه رئال مادرید نمی گوید چرا رونالدو به عنوان یک بازیکن خارجی زیاد گل می زند در حقیقت نباید بازیکنان را تفکیک کنیم زیرا با آن کار شجاعت بازیکنان ایرانی را کم می کنیم به طور کلی بازیکنان ما در یک سطح بودند و حتی در برخی صحنه ها بازیکنان داخلی برتری محسوسی نسبت به خارجی ها داشتند.بازیکنان خارجی 2 تیم عملکرد یکسانی داشتند.

هاشمی درباره اتفاقات پیش آمده در ماهشهر گفت: نیازی به صحبت در این خصوص نیست. تنها در مورد مسائل فنی صحبت می کنم و مسئولان فدراسیون از این مسئله اطلاع دارند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پایان و درباره زمان بازی های فینال بیان داشت : قرار است بازی های اول و دوم فینال روز های دوشنبه و سه شنبه به میزبانی تبریز برگزار شود و سپس بازی سوم و چهارم روز های جمعه و شنبه در تهران برگزار شود. همچنین در صورتی که فینال به بازی پنجم کشیده شود اینت بازی در تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار