تاکید معاون پارلمانی رئیس جمهور بر ارتقاء سطح تعاملات دولت و مجلس

معاون پارلمانی رئیس جمهور بر ضرورت ارتقاء سطح تعاملات دولت و مجلس تاکید کرد و گفت: معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نقش مهمی در این زمینه دارند.

تاکید معاون پارلمانی رئیس جمهور بر ارتقاء سطح تعاملات دولت و مجلسبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در شورای معاونان امور مجلس دستگاه های اجرایی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که با رهبری یک مرجع تقلید برجسته و با وحدت و فداکاری اقشار مختلف مردم به نتیجه رسید.

وی افزود: همه ما چه در دولت و چه در مجلس و دستگاه های دیگر وظیفه داریم برای خدمت به این مردم، نهایت سعی و تلاش خود را به کارگیریم و هر گاه میان قوای مختلف وحدت و همدلی بیشتری حاکم بوده مشکلات مردم هم بهتر و سریعتر حل و فصل شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، تعامل و همدلی دولت و مجلس را برای حل مشکلات کشور بسیار موثر دانست و از معاونان امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی خواست در این مسیر تلاش بکنند.

امیری همچنین حضور فعال معاونان امور مجلس دستگاه های اجرایی در خانه ملت را برای ارتقاء سطح تعاملات بسیار مفید و ضروری خواند و گفت: معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی حضور فعال تری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

در این جلسه تعدادی از معاونان امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز درباره روابط دولت و مجلس و راهکارهای ارتقاء آن مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار