جشنواره ورزشی زاینده رود" سال آینده در 6 شهرستان برگزار می شود

رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان اعلام کرد: جشنواره ورزشی زاینده رود در نیمه اول سال آینده در 6 شهرستان و مشتمل بر منتخبی از رشته های این هیات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   حمیدرضا غزنوی با بیان این مطلب افزود: شهرستانهای میزبان این رخداد ورزشی در جلسات آینده تعیین می شوند و رشته های این جشنواره به فراخور هر منطقه متفاوت و متغیر خواهد بود.

 وی که در نشست مشترک رؤسای کمیته های این هیات با علیرضا امینازاده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سخن می گفت، ادامه داد: برای مثال در منطقه لنجان که رودخانه آب دارد برگزاری رشته های آبی پررنگ تر خواهد بود و در اصفهان رشته هایی که به سالن نیاز دارند، بیشتر مد نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان، رویکرد این جشنواره را توجه به ورزش خانواده ها، استعدادیابی و همگانی شدن رشته های جدید و مهیج به ویژه در شهرستانها عنوان کرد.

به گفته غزنوی، برپایی نمایشگاه معرفی رشته ها، استعدادیابی از شهروندان علاقه مند، برگزاری مسابقات استانی و دوستانه و بازیهای نمایشی از دیگر بخشهای این جشنواره است.

وی تصریح کرد: بدلیل اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و جریان دائمی زاینده رود به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات مردم، این رویداد ورزشی به نام زاینده رود نامگذاری و تاکنون 2 رویداد با این عنوان در سطح ملی طی سالهای 95 و 96 در کلانشهر اصفهان و در جوار این رودخانه برگزار شد.

 در این جلسه ایمان حجتی با حکم انجمن کشوری به عنوان رئیس جدید کمیته ورزشها و بازیهای الکترونیکی معرفی و منصوب شد.

همچنین علیرضا ذوالقدر  رئیس کمیته فلوربال استان اصفهان به نمایندگی از انجمن کشوری این رشته، از مساعدت غزنوی برای میزبانی رقابتهای فلوربال  قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان تقدیر کرد.

در ادامه از زحمات ناصر شهریاری دبیر پیشین این هیات تقدیر و محمدرضا غزنوی به سمت دبیر هیات منصوب شد.

خاطرنشان می شود پارکور، ساواته، کیک بوکسینگ واکو، فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، فتووالی، دارت، فلوربال، طناب کشی، بالن، جهت یابی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، فتووالی، کریکت، جت اسکی، اسکی روی آب از رشته های زیر مجموعه این هیات به شمار می رود.

پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای دو نفره، پاراموتور، سقوط آزاد (بانجی جامپنگ)، خودروهای کنترلی و رباتیک، بازی های رایانه ای و جایرو کوبتر( وسیله پروازی سبک) از جمله دیگر رشته های این هیات است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.