انقلاب 57 در قاب دوربین 14 عکاس

هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر نمایشگاه 30 عکس از 14 عکاس پیشکسوت انقلاب با همکاری خانه عکس حوزه هنری اصفهان به نمایش در آمده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  مسؤول خانه عکس حوزه هنری   پیرامون نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر با همکاری واحد عکس حوزه هنری اصفهان، نمایشگاه 30 عکس انقلاب اسلامی از 14 عکاس پیشکسوت انقلاب در ایام دهه فجر پذیرای عموم مردم خواهد بود.

علی خطیبی با اشاره به اینکه این مجموعه گلچینی از آثار عکاسان دوران انقلاب اسلامی است، افزود: نمایش این عکس‌ها بیانگر خیزش مردم مسلمان ایران در سال 1357 است که در ابعاد 50 در 70 و به صورت سیاه و سفید عکاسی شده‌ و بیشتر به راهپیمایی‌های مردم انقلابی در سال 1357، ورود امام خمینی(ره) به ایران، سخنرانی امام، روز ارتش، پایین آوردن مجسمه شاه و... می‌پردازد و تنها مختص اصفهان نیست.

مسؤول خانه عکس حوزه هنری با اشاره به اسامی 14 هنرمندی که عکس‌هایشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، تصریح کرد: کاوه گلستان، قربان خلیلی، عباس ملکی، مهدی رضوان، محمد صیاد، صادق ثمودی، جهانگیر زرمی، حسین اسماعیلی، ابراهیم نعیمی‌پود، یدالله وزیری، عبدالعظیم میرهاشمی، شاهرخ حاتمی، عبدالحسین پرتوی و مهدی میرزایی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه حاضر است.

خطیبی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 14 تا 19 در عمارت سعدی واقع در خیابان استانداری و گذر سعدی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.