تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان اردبیل با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان اردبیل با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل دیروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اردبیل اظهار داشت: تمامی مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی در استان در یک تلاشی مضاعف سعی و اهتمامی جدی دارند تا اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را عینیت ببخشند تا اسباب رضایت مردم و مقام معظم رهبری در پیشبرد این امور فراهم آید.

وی ارتقای روحیه امید، نشاط و تلاش همگانی را در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال بسیار ضروری و حیاتی دانست و بیان کرد: در استان اردبیل یک جدیت گسترده‌ای را در عملیاتی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، همت بخش خصوصی و همراهی بانک‌های عامل شاهد هستیم که قطعا در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تری را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به شرایط کنونی که استکبار جهانی همه دسیسه‌ها و فتنه‌های خود را برای ناکارآمدی نظام اقتصادی در پیش گرفته است، تصریح کرد: باید تلاشمان بر پیاده کردن اقتصاد مقاومتی باشد چرا که این اصل نسخه شفابخش اقتصاد ملی و منطقه‌ای ما خواهد بود که قطعا در این زمینه باید واقع‌‌بینانه و به صورت جامع اقدامات موثر را انجام دهیم.

شایقی با اشاره به تلاش استاندار اردبیل را برای مهیا کردن زیرساخت‌ها در توسعه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری و حمایت جامع از سرمایه‌گذاران افزود: ما علاوه بر فعال کردن پروژه‌های نیمه‌تمام با تقویت تولیدات داخلی و رونق گردشگری سعی داریم تا اشتغال پایدار و توان‌افزایی مضاعف در این حوزه شکل گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: در گرامی داشت ایام دهه فجر پروژه‌های متعدد با سرمایه‌گذاری دولتی و بخش خصوصی در مناطق مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و در کنار آن یک حرکت قابل قبولی را در تسریع و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان شاهد هستیم.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار