‏‎‏ هدیه دهه فجری پلیس استان مرکزی به مالکان وسایل نقلیه توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت دهه فجر خبرداد.

‏‎‏ هدیه دهه فجری پلیس استان مرکزی به مالکان وسایل نقلیه توقیفی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ ابوالفضل امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک گفت: به مناسبت این دهه مبارک خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی از پارکینگ پلیس با تسهیلات ویژه ترخیص می‌شوند.

سرهنگ امیدی افزود: در راستای تشویق هر چه بیشتر رانندگان محترم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، انواع خودرو‌ها و موتور سیکلت‌هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس متوقف و به (توقفگاه) پارکینگ هدایت شده است؛ از امروز ۱۵ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز کاری می‌توانند از تسهیلات ویژه ترخیص استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مالکین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و نیز داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور در محل توقف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی ادامه داد: تسهیلات ذکر شده، مشمول موتورسیکلت و خودرو‌هایی که بنا به دستور مراجع محترم قضایی توقیف شده نمی‌باشند و لازم است توسط مراجع ذیصلاح قضایی تعیین تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: وسایل نقیله‌ای که رانندگان آن‌ها به علت نداشتن گواهینامه مجاز توسط پلیس راهور توقیف شده اند، پس از سیر مراحل تشریفات و صدور رای قضایی، خدمات دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام / ج.

ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی استان مرکزی در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.