سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران؛

سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه بدون اتکا به فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی نمی‌تواند به درستی به مأموریت خود ادامه دهد.

سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب استبه گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه «جلوه‌های تحول پژوهش و فناوری سپاه» در دانشگاه جامع امام حسین و در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی افزود: انقلاب یک موجود زنده پویا و در حال پیشرفت است که دشمنان و دوستان زیادی دارد، این پویایی انقلاب اسلامی ایجاب می کنند تا تمام دستگاه هایی که می خواهند این انقلاب را به پیش ببرند نیز ویژگی پویایی و به روز شوندگی را داشته باشند.

جعفری تصریح کرد: بر همین اساس سپاه که حافظ دستاوردهای انقلاب است بدون اتکا به فعالیتهای علمی و تحقیقاتی نمی‌تواند به درستی به مأموریت خود ادامه دهد.

فرمانده سپاه گفت: این حرکت تحول چند سالی است که آغاز شده و راه سختی هم هست و امیدواریم چند سال آینده ثمره آن را ببینیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به با پیش رو بودن یوم‌الله 22 بهمن‌ماه گفت: با توجه به دشمنی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و توطئه و اغتشاشات اخیر، امسال مردم حضور پرشورتری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و پاسخ دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار