سالانه ۴۵ میلیون متر مربع فرش در آران و بیدگل تولید می شود

فرماندار آران و بیدگل گفت:سالانه ۴۵ میلیون متر مربع فرش در آران و بیدگل تولید می شود و همه ساله صادر کنندگان برتر ملی و استانی در زمینه فرش از این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ابوالفضل معینی نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور و منطقه ما به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیای خاص احتمال وقوع خطرات پیش بینی نشده در آن وجود دارد شهرستان کویری آران و بیدگل فاقد امکانات مقابله ای است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر باید برنامه ریزی توسط تمامی دستگاه ها برای ارتقای سطح آگاهی و اطلاع عمومی برای مقابله با حوادث احتمالی انجام شود.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه به پیشرو بودن شهرستان آران و بیدگل در بحث صنعت اشاره کرد و گفت: هم اکنون آران و بیدگل با بیش از ۷۰۰ واحد تولید فرش ماشینی قطب تولید این محصول با ارزش صادراتی بالا در کشور است.

وی تاکید کرد: با توجه به حرکت صاحبان صنایع فرش ماشینی در آران و بیدگل متناسب با تکنولوژی روز و کار آمد کردن نیروهای مشغول به کار، آران و بیدگل با پنج درصد بالاترین میزان اشتغال را در استان اصفهان دارد.

معینی نژاد به اشتغال مستقیم و غیرمستقیم حدود ۲۰ هزار نفر در واحد های صنعتی فرش ماشینی آران و بیدگل اشاره و اظهار داشت: سالانه ۴۵ میلیون متر مربع فرش در آران و بیدگل تولید می شود و همه ساله صادر کنندگان برتر ملی و استانی در زمینه فرش از این شهرستان است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.