اعلام زمان دقیق برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زنجان

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان زمان دقیق برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دهم اسفند ماه را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد نوروزی کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آزمون کتبی افراد بالای ۱۳ سال شرکت‌کننده در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دهم اسفند ماه  سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: براساس زمان بندی صورت گرفته این آزمون در گروه حفظ قرآن ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۴۵، گروه ترجمه و مفاهیم و گروه معارف اهل‌بیت (ع) به‌طور همزمان ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۴۵ برگزار می شود.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ آذر ماه شروع و تا ۲۰ دی ماه ادامه داشت که به‌دلیل استقبال مخاطبان، ثبت نام در این آزمون طی دو مرحله تا روز ششم بهمن ماه تمدید شد که با ثبت‌نام و نام‌نویسی بیش از 3هزار و 800 نفر رکورد جدیدی در استقبال از آزمون‌های قرآنی به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، پنجشنبه ١٠ اسفند ماه سال جاری در ۲۶ رشته و ۴۲۰ نقطه کشور به صورت همزمان و با مشارکت و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری آزمون قرآن کریم  در زنجان

برچسب ها: اوقاف ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.