آلمان با فرزندان تروریست‌های داعشی چه می‌کند؟ +فیلم

پس از کشته شدن تعداد بسیاری از داعشی‌ها که همسران اروپایی داشتند، فرزندان آنها با توجه به ملیت مادرشان سرانجام متفاوتی خواهند داشت.

آلمان با فرزندان ترویست های داعشی چه می کند؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از تروریست‌های داعشی با زنان اروپایی ازدواج کرده بودند که پس از مرگشان، کودکانی از آنها به جای ماند. هر کدام از این کودکان با توجه به قوانین کشوری که مادرشان به آن متعلق بود، سرنوشت متفاوتی در انتظارشان است.

در روز جمعه تعدادی از این کودکان که مادران آلمانی‌تبار داشتند، به برلین فرستاده شدند، کودکانی که والدین آنها از تروریست‌های داعش بوده اند. به عنوان مثال در میان این کودکان یک نوزاد 14 ماهه متولد تلعفر بود که اکنون برای ادامه زندگی نزد پدربزرگش در آلمان فرستاده شد؛ والدین او در سال 2017 در تلعفر دستگیر شدند و اکنون در انتظار محاکمه هستند.

طبق قوانین آلمان، به کودکان شهروندان آلمانی تابعیت این کشور تعلق می گیرد، وضعیت کودکانی چون این نوزاد 14 ماهه که تعدادشان تقریبا به 100 تن می رسد نیز به نتایج بررسی های دولت آلمان بستگی دارد. در صورت اثبات وجود  ارتباط میان این کودکان با خانواده های آلمانی یا داشتن تابعیت این کشور، ترتیب انتقال آنها به این کشور داده خواهد شد.

انتهای پیام/

سرانجام کودکان تروریستهای داعشی در آلمان چه خواهد بود؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
باید خیلی مرافب اینها بود
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
باید خیلی مراقب این کودکان باشند تا درست تربیت شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
می کشتشون یا تربیتشون میکنه برای ارتش خودش
آخرین اخبار