با مخترعین؛

شرکت‌های دانش بنیان دست جاسوسان را قطع کردند

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم‌افزار دانش بنیانی شده است‌ که جلوی تمام کدهای جاسوسی را می‌گیرد.

شرکت‌های دانش بنیان دست جاسوسان را قطع کردند/ افزایش  امنیت کشور به کمک شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
 
باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که این شرکت‌ها تولید کرده اند.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید آنتی ویروس‌هایی برای انواع سیستم‌های کامپیوتری شده است که به کمک این نرم‌افزار بسیاری از قابلیت‌های منجصر به فرد برای کشتن انواع بدافزارها به کار می‌رود.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم‌افزار اظهار کرد:‌ شرکت ما موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که مطابق با تمام استاندارد‌های دنیا تمام ویروس‌ها را می‌کشد.

وی با تصریح اینکه این نرم‌افزار قابلیت‌های منحصر به فرد بسیاری دارد، گفت: به کمک این نرم‌افزار می‌توان با باجگیر‌ها مقابله کرد باجگیر‌ها نوعی ویروس هستند که در سیستم کامپیوتری وارد می‌شوند و بر روی اطلاعات کامپیوتر رمزگذاری می‌کنند و از طریق همین رمزها صاحب کامپیوتر را تهدید می‌کنند.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: شرکت ما با ابتکاری که به خرج داد یک راه‌حل منحصر به فردی را طراحی کرد که بر اساس آن اجازه نمی‌دهد که هیچ ویروسی باجگیری به سیستم کامپیوتری راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار از فلش‌ها هم مراقبت می‌کند، گفت: اکثر فلش‌ها دارای انواع ویروس‌ها هستند و به همین دلیل برای کمک به صاحبان کامپیوتر و مقابله با ویروس فلش‌ها این نرم افزار وارد عمل می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه بسیاری از سازمان‌های جاسوسی دنیا از طریق کدهای مخصوص به جاسوسی می‌پردازند، گفت: نرم‌افزار دانش بنیان شرکت ما به حدی قدرتمند است که به برخی از کدهای جاسوسی اجازه نمی‌دهد تا بتوانند وارد سیستم کامپیوتری شوند و در گزارشی که اسنودن در مورد سازمان سیاه منتشر کرد به برخی از این کدها اشاره شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر این نرم‌افزار را در سیستم‌های خود نصب کرده اند و چند هزار سازمان‌ نیز از این نرم‌افزار استفاده می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
اسمش چیه ؟ لفا این شرکت را معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
اسمش این شرکت ها چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
مهمترین مقطع دوره ابتدایی است که اگر در این دوران هرچ کاشته شه برداشت میشه
آخرین اخبار