افتتاح ۱۶ واحد مسکونی و ۴ طرح خودکفایی مددجویی در سیب و سوران

فرماندار سیب و سوران گفت: ۱۶ واحد مسکونی و چهار طرح خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در چهارمین روز دهه فجر در این شهرستان افتتاح شد.

عیسی زاده  فرماندار سیب و سوران  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۱۶ واحد مسکونی و چهار طرح خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در چهارمین روز دهه فجر در شهرستان سیب و سوران افتتاح شد.

وی افزود: برای راه اندازی این طرح‌ها ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عبدالصمد عیسی زاده گفت: ۳۳ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتبار ۲۶۳ میلیارد ریال در سیب و سوران تا پایان دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: افتتاح مرحله نخست طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۰ روستای دشت سوران و افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای از مهم‌ترین طرح‌های دهه فجر شهرستان سیب و سوران است.

وی ادامه داد: همچنین برق رسانی به روستا‌های فاقد برق و افتتاح مجتمع خدمات بین راهی از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال است که بیشترین اثرگذاری را برای مردم شهرستان خواهد داشت.

فرماندار سیب و سوران اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم است و مسئولان باید مردم را از اقدامات انجام شده از سوی حاکمیت و نظام اسلامی آگاه کنند تا امید و نشاط در جامعه رونق یابد.

سیب و سوران در فاصله ۳۷۰ کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از چندین طرح عمرانی  در سیب و سوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار