از بانوان نمونه و مجریان طرح‌های اشتغالزایی لرستان تجلیل شد+عکس

همزمان با چهارمین روز از ایام دهه فجر بانوان نمونه کارآفرین و مجریان طرح اشتغالزایی در لرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در این مراسم با تاکید بر نقش زنان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروزه شاهد حضور و نقش پررنگ زنان و دختران در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

از بانوان نمونه و مجریان طرح‌های اشتغالزایی لرستان تجلیل شد+عکس

وی با بیان اینکه امیدواریم تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به درجه توانمندی برسند افزود: در نظام جمهوری اسلامی محرومین و مستضعفین پایگاهی به اسم کمیته امداد دارند که آن‌ها می‌توانند زیر حمایت امداد به توانمندی برسند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: یکی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی در سال ۵۷ در مقایسه با سایر انقلاب‌ها نقش توده مردم در شکل گیری آن بود و در آن همه اقشار و گروه‌ها اعم از زن و مرد، جوان و پیر و دانشگاهیان و روحانیون شرکت داشتند.

از بانوان نمونه و مجریان طرح‌های اشتغالزایی لرستان تجلیل شد+عکس

محمدی اظهار کرد: امروزه شاهد حضور زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم و تجریه نیز نشان می‌دهد کار‌هایی که مسئولیت آن‌ها به زنان سپرده می‌شود با انظباط بهتری انجام می‌شود.

وی افزود: توجه به محرومین و ایجاد عدالت اجتماعی یکی از اهداف امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب بود و به فاصله کمی بعد از پیروزی انقلاب نهاد کمیته امداد تشکیل شد و امروز که این انقلاب در آستانه چهل سالگی قرار دارد کمیته امداد توانسته است دردورترین نقاط حضور داشته باشد و به مردم محروم خدمت رسانی کند.

از بانوان نمونه و مجریان طرح‌های اشتغالزایی لرستان تجلیل شد+عکس

محمدی فارسانی همچنین گفت: زنان سرپرست خانوار با توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی در فرزند پروری نقش موثری در تربیت نیرو‌های انقلابی و جهادی دارند.

در این از ۲۲ بانوی نمونه و مجری طرح‌های اشتغال تجلیل شدند.

انتهای پیام/م

تجلیل از بانوان نمونه و مجریان طرح‌های اشتغالزایی لرستان

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار