کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مردم سالاری در جمهوری اسلامی به معنای واقعی محقق شده است/مردم هر کاری برای پشتیبانی از نظام انجام می‌دهند

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم سالاری در جمهوری اسلامی به معنای واقعی محقق شده است، زیرا در کشورمان هر دو سال یک انتخابات برگزار می‌شود.

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دلایل پشتیبانی مردم از نظام، اظهار کرد: فهم سیاسی، قدرت تجزیه و تحلیل مردم کشورمان در سطح بسیار بالایی است و اتفاقاتی که در یکی دو دهه اخیر در دنیا افتاده به افزایش این فهم و بصیرت کمک کرده است.

وی ادامه داد: شاید در دهه دوم انقلاب مردم گمان می‌کردند فقط در کشورمان مشکل گرانی و معیشتی وجود دارد اما امروز با افزایش سطح آگاهی و ارتباطات، مردم متوجه شده‌اند که در سراسر جهان مشکلات وجود دارد و این فقط مختص کشور ما نیست.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آگاهی مردم از اخبار، ابعاد منفی و مشکلات دیگر کشورها موجب شده تا واقع بینانه‌تر به مسائل نگاه کنند، گفت: مردم با جان و دل پای نظام ایستاده‌اند چرا که می‌دانند نظام به فکر حل مشکلات آنان است و برای تامین امنیت‌شان تلاش می‌کند.

کوهکن با اشاره به اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری زندگی ساده ایشان نیز در حمایت‌های مردم از نظام بسیار تاثیرگذار بوده است و درباره دستارودهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بالاترین ارزش‌های انقلاب را باید در مطالبات مردم در دوران انقلاب دید که مردم چه می‌خواستند و چه به دست آوردند؟

وی اضافه کرد: مردم استقلال خواستند و امروز کسی نیست که بگوید ما از نظر سیاسی مستقل نیستیم، قبل از انقلاب مردم نمی‌توانستند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند اما بعد از انقلاب این مهم امکان پذیر شد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری آزادی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب بیان کرد و افزود: مردم در بیان نظرات خود کاملا آزاد هستند و بی انصافی است اگر کسی بگوید ما آزادی نداریم البته ممکن است فردی تمام آزادی را در چارچوب آزاد بودن در بی بند و باری بداند که در این صورت، شان انسانیت را تقلیل داده‌ایم.

کوهکن با بیان اینکه بخش جمهوریت نظام با حضور مردم در پای صندوق‌های رای محقق شده است، اظهار کرد: در مقاطعی در کشورمان سالی یک انتخابات داشتیم و از آن به بعد هر دو سال یک انتخابات برگزار کردیم، این اتفاق در منطقه‌ای افتاده است که بسیاری از کشورها جرئت ندارند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مشکل گرانی هرچه زودتر حل بشه
آخرین اخبار