یادداشت؛

نسل چهارم انقلاب، حافظان امنیت و اقتدار

انقلاب اسلامی بر خلاف همه‌ پیش بینی‌های ‌متوهمان غربی و پادوهای داخلی، اینک به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان ملت مقاوم و قهرمان ایران در تدارک خلق حماسه‌ بلوغ انقلاب و برگزاری جشن 40 سالگی است.

نسل چهارم انقلاب، حافظان امنیت و اقتداربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه «جوان» در یادداشتی از «سید عبد‌الله متولیان» نوشت:

چهار دهه است که نظام سلطه‌ برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنگ و دندان نشان می‌دهد و ضمن تجویز و به کار بردن انواع دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها و توطئه‌های رنگارنگ، با راه‌اندازی نمایش‌های کمدی براندازی توسط منافقین و سلطنت‌طلبان و... در شبکه‌های ماهواره‌ای (هخا، بهروز دلقک و...) با همراهی شبکه همکار داخلی وعده ساقط شدن نظام را در یک‌ماه، شش ماه و یک‌سال دیگر داده و می‌دهند، اما انقلاب اسلامی بر خلاف همه‌ پیش بینی‌های ‌متوهمان غربی و پادوهای داخلی، اینک به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان ملت مقاوم و قهرمان ایران در تدارک خلق حماسه‌ بلوغ انقلاب و برگزاری جشن 40 سالگی است و در این جشن همه قرائن و شواهد نشان می‌دهد که نسل چهارم انقلاب پیشگامان این جشن بزرگ هستند.

نظام استکباری و یاغی غرب به سرکردگی شیطان بزرگ امریکا بعد از شکست‌های پی در پی در ٤0 سال تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی، در موج سوم براندازی با برآورد و نشستن بر نقایص، ضعف‌ها و آسیب‌های داخلی جمهوری اسلامی ایران (که هیچ‌کس منکر آنها به‌ویژه در حوزه مشکلات اقتصادی و سوءمدیریت‌ها نیست)، جنگ‌های هیبریدی و ترکیبی مدرن (new hybrid war) را (برگرفته از تجربه موفق محور مقاومت در نبرد نامتقارن و جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان) با محوریت دیپلماسی عمومی و تأثیرگذاری بر افکار عمومی (به‌عنوان ویران‌کننده‌ترین جنگ‌های ضد امنیتی عصر حاضر) در دستور کار خود قرار داده است. جنگ‌های هیبریدی و ترکیبی مدرن از استراتژی بی‌نظمی و سرگیجه تبعیت کرده و همین مسئله نیروهای کشور مقابل را سردرگم و به شدت عصبانی و از تعادل خارج کرده و با ایجاد خاکریزهای متعدد و متکثر اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و... نیروهای امنیتی را رو در روی مردم قرار می‌دهد. در گزارش منتشر شده از اجلاس امنیتی مونیخ (داووس امنیتی) در سال 2015، ملزومات یک جنگ هیبریدی هشت مورد ذکر شده است:

«دیپلماسی»، «جنگ اطلاعاتی و تبلیغاتی»، «حمایت از نابسامانی‌ها و شورش‌های محلی»، «نیروهای نامنظم و چریکی»، «نیروهای ویژه»، «نیروهای کلاسیک نظامی»، «جنگ اقتصادی» و «حملات سایبری». دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ‌های هیبریدی که مجموعه‌ای از نبرد‌های «سخت»، «نیمه‌سخت» و «نرم» را در بر می‌گیرد، در کنار انجام عملیات‌های ریز و درشت نظامی و اطلاعاتی، با بمباران اطلاعات غلط و مخدوش و زیر سؤال بردن مبانی انقلاب اسلامی و اجرای موارد زیر عملاً به مردم و مسئولان نظام آدرس عوضی می‌دهند. برخی از محورهای عملیات هیبریدی غرب علیه انقلاب اسلامی به این شرح است:

1 - پروژه القایی «سیاه نمایی ایران» و نشستن مگس‌وار بر مشکلات جامعه با تکیه بر ضعف‌ها، نقص‌ها، مشکلات اجتماعی و برخی سوءمدیریت‌ها، با هدف «ناامیدسازی» «مخدوش‌سازی باورهای ملی و فرهنگی» «شکستن ایمان» و «بر هم زدن آرامش و امنیت» مردم ایران.
2 - پروژه ماله‌کشی و تطهیر رژیم طاغوت پهلوی
3 - پروژه نافرمانی مدنی
٤ - پروژه عصیان و سرکشی و قانون شکنی علنی علیه مبانی دینی و قوانین موضوعه
5 - پروژه ساماندهی شبکه‌ای اغتشاش‌گران و شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی بر بستر شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی.
6 - ساماندهی عملیات سایبری و آلوده‌سازی فرماندهی و کنترل.
7 - پروژه مرعوب‌سازی مسئولان و دولتمردان.
8 - جنگ تحرک دیپلماتیک و بازی «پلیس خوب/پلیس بد» با تأکید بر واداشتن ایران به امتیازدهی در باره تمامی موضوعات مورد علاقه غرب در حوزه قدرت ملی و منطقه‌ای ایران و محور مقاومت از طریق مذاکرات برجامی.
9 - پروژه کوچک‌نمایی و زیر سؤال بردن دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های نانو، سلول‌های بنیادی، داروهای خاص، نوآوری‌های پزشکی، صنایع موشکی، صنایع فضایی، ماهواره، سدسازی، راه، تونل و دهها پروژه ریز و درشت دیگر که به زعم افکار مغشوش و متوهمانه غربی‌ها قرار است به ناامیدی، مأیوس شدن و واگرایی مردم از نظام و انقلاب ختم شود.

غرب به سرکردگی شیطان بزرگ به این باور غلط رسیده که در پناه جنگ‌های هیبریدی به زودی جمهوری اسلامی ایران از درون و به دست خود مردم ایران دچار دوقطبی‌های «نظام/مردم» و جنگ‌‌های فرسایشی و قومیتی شده و فرو خواهد پاشید، در همین رابطه «جان بولتون»، نماینده اسبق امریکا در سازمان ملل متحد در تیر ماه سال‌جاری در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس از لفاظی‌‌های خصمانه دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور امریکا علیه ایران استقبال کرده و می‌گوید «انقلاب اسلامی ایران نباید به جشن 40‌سالگی‌اش برسد»! بولتون همچنین تأکید کرده که: «نتیجه بازبینی در سیاست‌های امریکا و آنچه بسیاری از ما در ایالات متحده به‌سمت آن حرکت می‌کنیم بایستی تشخیص این باشد که انقلاب سال 1979 آیت‌الله خمینی تا جشن 40‌سالگی‌اش دوام نخواهد آورد»! تیلرسون، وزیر خارجه امریکا نیز پیش از این در نشست کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در پاسخ به سؤال یک نماینده گفته بود که دولت ترامپ سیاستش را کار با مخالفان داخلی در ایران برای تغییر نظام این کشور قرار داده است.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای تیر خلاص را به افکار متوهمانه نظام سلطه که با طناب پوسیده مشتی خود فروخته و وطن فروش اعم از منافقین و سلطنت‌طلبان و... به چاه خیال‌پردازی براندازی نظام سقوط کرده‌اند شلیک کرده و در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان با اشاره به لفاظی‌های خصمانه «رکس تیلرسون» و سایر مقام‌های امریکایی مبنی بر تلاش برای تغییر نظام اسلامی خطاب به آنها فرمودند: «در طول 38 سال گذشته، چه‌ زمانی بوده که شما نمی‌خواستید نظام اسلامی را تغییر دهید، اما همواره سرتان به سنگ خورده است و از این پس هم همین‌گونه خواهد بود». اما حقیقت این است که غرب و مشخصاً امریکا هیچ شناختی از مردم ایران، نظام مبتنی بر ولایت فقیه، باورهای ملی و مذهبی (فرهنگ علوی، فاطمی، مهدوی و... ) ندارند و از تجربه حضور همراه با بصیرت مردم ایران در شناخت و مقابله با روش‌های دشمنی غرب درس عبرت نگرفته‌اند. مردم ایران خوب می‌دانند که صرف‌نظر از صدها دستاورد کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیر، نعمت امنیت سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی در ایران به‌عنوان میوه و ثمره نظام اسلامی با هیچ کشوری در جهان قابل قیاس نبوده و نیست. مردم بصیر و انقلابی ایران به‌ویژه جوانان برومند نسل چهارم انقلاب نعمت امنیت را با ریختن آب به آسیاب دشمن و کمک به تحقق برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان عوض نخواهند کرد و به‌عنوان قدرت اول و بلامنازع غرب آسیا با چشمان باز و نافذ، استقلال سیاسی و فرهنگی، اقتدار نظامی و امنیتی، تحول‌، نوآوری، ابتکار عمل و امنیت ایران در منطقه ناامن غرب آسیا را پاس داشته و هرگز مرعوب فتنه‌های متکثر و گسترده گرگ‌ها و اهریمنان غربی نخواهند شد و مانند حضور مؤثر خود در خنثی‌سازی فتنه دی‌ماه 96، با تمام وجود در شناسایی، کشف، خنثی‌سازی و برخورد انقلابی با توطئه جدید دشمن (پروژه واگرایی ملی از نظام) اقدام و با حضور 80 میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک‌بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و موجب عصبانیت بیشتر غرب و عوامل و پادوهای داخلی‌اش شده و با فرمایش شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی به استقبال دشمنان خود خواهند رفت: «به امریکا بگویید از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.»

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.