دبیر هیات ژیمناستیک استان تهران:

آینده ژیمناستیک با حضور نونهالان ژیمناست روشن است

رودکی گفت: آینده ژیمناستیک ایران با وجود نونهالان ژیمناست و برگزاری جشنواره مهدکودک ها روشن است.

قاسم رودکی دبیر هیات ژیمناستیک استان تهران و کارشناس ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت ژیمناستیک گفت: با توجه به برگزاری جشنواره های ژیمناستیک از جمله جشنواره نونهالان، آینده این رشته روشن است چرا که نونهالان آینده سازان کشور هستند و حضور آن ها را در جشنواره های مهدکودک ها و نونهالان بسیار تاثیر گذار است.

رودکی افزود: 7 میلیون کودک 4 تا 6 ساله داریم. این کودکان در مهدکودک برای اولین بار وارد عرصه ورزش می شوند. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده کلاس های آموزشی حرکات پایه در مهدکودک ها برگزار می شود. کودکان با رشد و پیشرفت خود در ادامه، یا کار خود را در رشته ژیمناستیک ادامه می دهند و یا با آمادگی بدنی پایه جذب رشته های دیگر می شوند.

او اضافه کرد: با تغییر ساختار فدراسیون، آموزش در مهدکودک ها در زیر مجموعه کمیته " ژیمناستیک برای همه " قرار گرفته است. این کمیته در حوزه ژیمناستیک برای همه از کودکان تا سالمندان فعالیت دارد. کلاس های آموزشی برای سنین نونهال نیز با عنوان کار با کودکان کم سن و سال فعالیت می کند.

دبیر هیات ژیمناستیک استان تهران درباره وضعیت فعلی ژیمناستیک بیان کرد: در بخش نوجوانان و جوانان وضعیت خوبی داریم اما در بخش بزرگسالان با ضعف هایی روبرو هستیم که نیازمند تلاش بیشتری است. خوش بختانه فدراسیون با علم روز دنیا اداره می شود. البته طبیعتا این کار با نواقصی همراه است اما آینده این رشته روشن است.

کارشناس ژیمناستیک درباره اعتراضات اخیر برخی به نحوه مدیریت فدراسیون خاطر نشان کرد: در همه فدراسیون افرادی وجود دارند که مخالف هستند. لازم است همه با تمام قوا برای پیشبرد اهداف تلاش کنند. ضمن این که فدراسیون باید معترضان را دعوت کند و حرف هایشان را بشنود. مطمئن هستم مشکلات حل می شود.

 انتهای پیام/

اظهارات رودکی درباره وضعیت ژیمناستیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار