سرداری که بعد از یک سال از شهادتش پیکرش به کشور باز نگشته است+تصاویر

شهید مراد عباسی فر از سرداران سپاه است که در سوریه در کنار رزمندگان جبهه مقاومت در مبارزه با داعش و به ثمرنشستن پیروزی های خط مقاومت در منطقه نقش پررنگ وارزنده ای داشت.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خبر شهادت سردار شهید مراد عباسی فر در ۱۶ فروردین ۹۶ منتشر شد علی رغم گذشت حدود ۱۰ ماه از شهادت ایشان هنوز پیکر مبارک شهید به وطن باز نگشته است.

به مناسبت دهه فجر و دیدار از خانواده شهید عازم محل تولد شهید عباسی فر در در کنگاور شدیم و با اعضای خانواده و همزمان شهید گفتگو کردیم .
سرداری که بعد از یک سال از شهادتش پیکرش به کشور باز نگشته است

پدر که فردی مسن است از دوران کودکی شهید مراد میگوید، که فردی پرتلاش وجدی ودرعین حال بسیار صمیمی و خونگرم بود.
با شروع انقلاب و دفاع مقدس شهید عباسی فر به جمع جوانان عاشق امام پیوست و در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرد.

پدر شهید می گوید ،پسرم وقتی برای دیدن ما میامد مارا به سفر های زیارتی میب رد و به خاطر حضور کم درکنارشان از آنها دلجویی می کرد.
سرداری که بعد از یک سال از شهادتش پیکرش به کشور باز نگشته است

فرزندم در دوران هشت ساله دفاع مقدس بارها مجروح شد

پدر شهید از مهربانی و سخاوت و معرفت فرزندش میگوید که فرزندم در دوران هشت ساله دفاع مقدس بارها مجروح شد شهید علی رغم حضور کم در بین اعضا خانواده بسیار پیگیر حال ایشان بوده و همواره احترام آنها را حفظ نموده و در بین دیگر خواهران وبرادر فردی تاثیر گذار بوده است .

مادرشهید با ابراز دلتنگی برای فرزند شهید ش از روحیه جوانمردی و شجاعت شهید گفت واز اینکه هربار مجروح می شد از ما مخفی می کرد تا ما را نگران و ناراحت نبیند .
سرداری که بعد از یک سال از شهادتش پیکرش به کشور باز نگشته است
مادر سردار مراد عباسی فر می گوید برای زیارت به امام زاده رفته بودم وقتی به خانه برگشتم مردم رادیدم که درب منزلمان تجمع کرده اند از هرکسی سوال پرسیدم چه اتفاقی افتاده چیزی نمیگفت ،حتی فرزندان هم سکوت کرده بودند لحظه ای که خبر شهادت پسرم را شنیدم قلبم فشرده شد وجگرم داغ دار شد و دنیا برآیم تیره شد .

مادر شهید میگوید تنها خواسته ام از مسولین این است تا پیکر فرزند شهیدم را به زادگاهش باز گردانند تا تسلی بر دل داغدارمان باشد .

سرداری که بعد از یک سال از شهادتش پیکرش به کشور باز نگشته است
علی عباسی فر برادر شهید عباسی فر می گوید:بنده عضو کوچک خانواده ام و بدلیل حضور مداوم و طولانی برادرم در مناطق عملیاتی و ندیدن ایشان ،خاطره زیادی از دوران کودکی با برادرم ندارم.

برادر شهید می گوید: برادرم بعد از دفاع مقدس بدلیل شرایط کاری به تهران نقل مکان کرد وعلی رغم این جابجایی بصورت تمام وقت در مناطق عملیاتی و برون مرزی حضور داشت.

علی عباسی فر از مسئولان تقاضا دارد ،به خاطر کهولت سن والدین و ناراحتی و غم پیش آمده تلاش شود پیکر برادرش را بعد از گذشت ۱۰ ماه به کنگاور باز گردانند.

سید رضوی و میرزایی ،۲ تن از همرزمان شهید هم خاطراتی از سردار عباسی فر از رشادت رشادتها و هوش سرشار ایشان در حل مشکلات در کوران دوران جنگ بیان کردند .


انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۲۰:۴۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
راهشان تا آخرین قطره خونین ادامه دارد
آخرین اخبار