پردیس ارزیابی مدیران در سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه افتتاح شد+تصاویر

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: راه اندازی کانون ارزیابی مدیران کار بسیار خوبی است که مدیران بر اساس شایستگی و ارزیابی علمی به جایگاه مدیریتی برسند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  رحیمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه ارزیابی مدیران بر اساس شایستگی و توانمندی علمی آورده شده  گفت: ایجاد کانون ارزیابی می تواند باعث رشد جامعه شود چراکه انتخاب درست راس یا هرم مدیریتی هر دستگاه باعث می شود تمام امور به درستی انجام شود.


وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی که انجام می شود پتانسیل ها و ظرفیت ها بکارگیری می شود خاطرنشان کرد: نتیجه این ارزیابی و انتخاب درست مدیران دستیابی به اهداف سازمانی و ایجاد انگیزه بیشتر برای نیروهای جوان و توانمند خواهد بود.

رحیمی افزود: قبل از انقلاب اکثر محصولات اساسی کشاورزی وارداتی بود اما بعد از انقلاب توفیقات خوبی را شاهد بودیم که از جمله آن می توان به خودکفایی در تولیدات استراتژیک، تولید کود شیمیایی اوره در داخل استان اشاره نمود.

پردیس ارزیابی مدیران در سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه افتتاح شد+تصاویر
شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه مدیران ما در گذشته توسط جهاد سازندگی سابق پرورش داده شده بودند و از این مکتب مدیران وارد عرصه کشاورزی شدند گفت: ویژگی این مدیران، مدیریت جهادی بود.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه ششم توسعه با راه اندازی کانون ارزیابی مدیران، انتخاب و ارزیابی مدیران بر اساس معیارها و شایسته سالاری فرد انجام می شود افزود: بر اساس روش علمی که بسیار دقیق بوده و به روش بین المللی دیسک معروف است شناسایی مدیران آینده انجام می شود.

شهبازی  بیان  کرد: بخشی از ارزیابی ها توسط مصاحبه های تخصصی انجام می شود؛ ضمنا هنرهای فردی و قدرت تصمیم گیری شخص سنجش شده و بعد از آن نتیجه ارزیابی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی و مدیر تصمیم گیرنده قرار داده می شود.

وی گفت: در حوزه کشاورزی 356 کارشناس از ادارات تابعه و جهاد کشاورزی برای آینده پست های مدیریتی ارزیابی و انتخاب می گردند.

انتهای پیام/ز

راه اندازی کانون ارزیابی مدیران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار