بسته ورزشی دوشنبه 16 بهمن ماه

با بسته ورزشی دوشنبه 16 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، کرمان میزبان تنیسور‌های لیگ برتری، پایان مسابقات اندرو قهرمانی استان در بخش گلباف، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بخش چاه مرید کهنوج، بازدید مدیرکل ورزش وجوانان از سمینار فنی کیک بوکسینگ واکو، برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی شهرستان کهنوج و چند خبر کوتاه پیگیری شده است.

 

* کرمان میزبان تنیسور‌های لیگ برتری

مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های بانوان کشور ۱۹ و ۲۰ بهمن جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

محسن بهرامی، رییس هیئت تنیس روی میز استان کرمان با اعلام اینکه مسابقات نوجوانان و جوانان باشگاه‌های بانوان کشور، به مناسبت دهه مبارک فجر در یک مرحله و به صورت متمرکز ۱۹ و ۲۰ بهمن جاری به میزبانی شهرستان کرمان در سالن شادروان حاج حسین کهنوجی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات به صورت ارنج ۹ بازی برگزار می‌شود که ارنج آن شامل ۸ بازی انفرادی و یک بازی دوبل خواهد بود.

وی، شکل گیری و تقویت باشگاه ها، تربیت نیروی انسانی کارآمد در زمینه‌های فنی و اجرایی در استان‌های مختلف، توسعه و رشد ورزش قهرمانی و ارتقای توانمندی‌های ورزشکاران مستعد و آمادگی مستمر بازیکنان تیم‌های ملی کشور، تبلیغات برای باشگاه ها، صنایع و ارگان ها، تامین منابع مالی برای ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، داوران، پیشکسوتان و سایر افراد که به نوعی در طول برگزاری مسابقات لیگ از منانع مادی و معنوی آن بهره مند می‌شوند، را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد.

مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های بانوان کشور در رده‌های نوجوانان و جوانان ۱۹ و ۲۰ بهمن جاری به میزبانی شهرستان کرمان برگزارمی شود.

 

* پایان مسابقات اندرو قهرمانی استان در بخش گلباف

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقات اندرو قهرمانی استان با حضور ۴۰ موتور سوار از شهرستان های سیرجان، بم، جیرفت، رفسنجان،  و کرمان در بخش گلباف شهرستان کرمان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در کلاس اندرو، مصطفی خواجویی از سیرجان، امیر حسین آذری از بم و امین بلوردی از سیرجان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس اندرو کراس ۲۵۰سی سی نیز محسن نادری از کرمان اول شد و کوروش عزیززاده از کرمان و مهدی زید آبادی از سیرجان نیز به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

در کلاس اندرو کراس ۴۵۰ سی سی هم سینا باقدم از کرمان عنوان اول را تصاحب کرد و ابوذر پور زرندی و بهرام پور شاه نظری از سیرجان نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در مجموع تیمی هم، تیم های سیرجان، کرمان و بم اول تا سوم شدند.

 

* برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بخش چاه مرید کهنوج

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه در بخش چاه مرید شهرستان کهنوج برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای تهیه تعرفه قرعه کشی روز سه شنبه 17 بهمن به دفتر بسیج‌ پایگاه شوشتری و مسجد چاه مرید مراجعه کنند.

این همایش پیاده روی ساعت 7:30 دقیقه ی صبح روز چهارشنبه 18 بهمن جای انجام می شود.

شرکت کنندگان از ابتدای جاده بهشت زهرای چاه مرید به سمت بهشت زهرای چاه مرید و چاهریگان لورگها(زیارت شیث) را می پیمایند.

این همایش به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج با مشارکت بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی چاه مرید و چاهریگان لورگها در مرکز بخش برگزار می شود.

 

* بازدید مدیرکل ورزش وجوانان از سمینار فنی کیک بوکسینگ واکو

مدیرکل ورزش وجوانان استان به اتفاق هیئتی همراه از سمینار فنی کیک بوکسینگ واکو که برای اولین بار در استان کرمان برگزار می شود، بازدید کرد.

انجدانی و رزاق جعفری تدریس در این سمینار فنی را عهده دار بودند.

در این بازدید امیری خراسانی از فعالیت های چشمگیر هیئت انجمن های ورزشی استان تشکر و از زحمات عبدالرضا رسولی، مسئول کمیته واکو استان قدر دانی کرد.

 

‍*  برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی شهرستان کهنوج

به مناسبت دهه مبارک فجر دومین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی شهرستان کهنوج د بخش بانوان با شرکت 16 ورزشکار برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، گلناز پایدار، زهره شهسواری و عاطفه لطفی به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

زهره شهسواری نیز به عنوان بهترین بازیکن فنی انتخاب شد.

 

* چند خبر کوتاه

  • گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا توسط جامعه ورزش استان

ورزشکاران در پایان بر سر مزار شهید لنگری زاده که از شهدای ورزشکار مدافع حرم بود جمع شدند  به  این شهید والا مقام ادای احترام کردند.

 

  • "سمینار آموزشی مدیریت ارتباط با حامیان ورزشی" در کرمان

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر " امروز سمینار آموزشی مدیریت ارتباط با حامیان ورزشی" توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

 

  • در پنجمین روز از دهه فجر، اداره ورزش و جوانان زرند مراسم پرواز بادبادک ها را با شرکت 60 نونهال از مراکز پیش دبستانی نگین، ممتازان و نگار در محل زمین چمن 22 بهمن برگزار کرد.

 

  • تجلیل از فعالان حوزه نماز اداره کل ورزش و جوانان کرمان

در ایام الله دهه ی مبارک فجر، امروز مراسم تجلیل از فعالان نماز کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و جامعه ورزش در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد، از 11فعال کمیته ورزش و جوانان استان کرمان در حوزه نماز تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار