پیکر مطهر 4 شهید در استان اصفهان تشییع می‌شود

مراسم تشییع پیکر مطهر 4 شهید شامل 3 شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون در شهرهای نجف‌آباد و درچه و یک جانباز شهید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 19 و 20 بهمن‌ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیکر مطهر شهید مدافع حرم اسماعیل سروری از تیپ فاطمیون روز چهارشنبه 18 بهمن ماه از میدان امام به سمت گلزار امامزاده شهر درچه تشییع می‌شود؛ شهید مدافع حرم اسماعیل سروری در تاریخ 25 مهرماه 96 بر اثر اصابت ترکش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید قربان موسوی و شهید مدافع حرم سید یاسین حسینی هفتمین و هشتمین شهدای اعزامی تیپ فاطمیون از نجف‌آباد که در تفحص شناسایی شدند ساعت 15 پنج‌شنبه 19 بهمن از بلوار طالقانی مقابل دانشگاه پیام نور این شهر به سمت گلزار شهدا تشییع  و به خاک سپرده خواهند شد.

سید قربان موسوی در 11 مهرماه 93 در شهر حلب سوریه به شهادت رسیده است؛ سید یاسین حسینی نیز متأهل و دارای یک دختر 6 ساله بوده که در 11 آذرماه 93 در شهر حلب سوریه به شهادت رسید و پیکر او پس از آزادسازی کامل منطقه درگیری و پس از شناسایی هویت از طریق DNA در روزهای اخیر به کشور بازگردانده شد.

حمیدرضا سلیمیان ریزی در حالی که 18 سال بیشتر نداشت در سال1366 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه دو پا، دو دست، شکم و مثانه مجروح شد و پس از30 سال تحمل رنج و مشقت فراوان، سرانجام بر اثر جراحات وارده در روز چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر جانباز شهید حمیدرضا سلیمیان ریزی روز جمعه 20 بهمن بعد از نماز جمعه و از مصلای امام خمینی به طرف گلستان شهدا تشییع و خاکسپاری می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

تشییع پیکر 4 شهید در استان اصفهان

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.