دهه فجر زمانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت:دهه فجر زمانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب است و مردم باید با حضور پرشور خود وحدت و مودت را به همگان نشان داده و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و منافقان کوردل اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی‌اصغر عطایی  ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه‌ فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز تحول در دنیا بود که تمامی معادلات استکبار را در دنیا به هم‌ ریخت.

وی نقش رهبری را در انقلاب اسلامی مؤثر دانست و افزود: حضور بی‌نظیر مردم در ایجاد این انقلاب و نقش دین را می‌توان به‌ عنوان دو فاکتور تشکیل این انقلاب نسبت به دیگر انقلاب‌ها دانست که با رهبری ولی‌فقیه دینی این انقلاب به‌ سوی رشد و تکامل در حرکت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی بیش از 180 برنامه توسط ناحیه مقاومت و بسیجیان با عناوین فرهنگی در این ایام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری زنگ انقلاب، رژه خودرویی به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، یادواره شهدای دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی، غبارروبی گلزارهای شهدا، نشست‌های فرهنگی و بصیرتی، محفل خاطره‌گویی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده برای این ایام است.

عطایی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن عنوان داشت: دهه فجر زمانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب است و مردم باید با حضور پرشور خود وحدت و مودت را به همگان نشان داده و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و منافقان کوردل اعلام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی و اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند، مطرح کرد: این طرح در غالب 10 سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند داده می‌شود که جزو طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در شهرستان با کمک کمیته امداد امام خمینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در خصوص تکمیل پروژه استخر تیران گفت: این استخر با کمبود اعتبار مواجه شده است و تاکنون توانسته‌ایم 20 درصد این پروژه را تکمیل کنیم که انتظار داریم نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان و همچنین خیران به کمک تکمیل این پروژه جهت تأمین منابع مالی بیایند.

وی نگاه بسیج را در سال آینده مسجدمحور خواند و بیان کرد: سال آینده بسیج با همکاری ائمه جمعه و هیأت امنای مساجد فعالیت‌های خود را در جهت احیای مساجد در غالب مسجدمحوری در پیش خواهد گرفت تا شاهد رونق فعالیت آحاد مردم در مساجد باشیم.

عطایی بحث رکود و اشتغال را مسأله مهم در کشور دانست و یادآور شد: رکود و بیکاری در جامعه زمینه نارضایتی را برای مردم فراهم کرده است که دشمنان از این نارضایتی مردم به‌ عنوان فرصت استفاده می‌کنند؛ مسؤولان باید به‌ طور جدی در پی حل این قبیل مشکلات برآیند.

 

انتهای پیام/م

 

ایجاد نارضایتی در مردم در پی رکود و بیکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.