کیهانی:کیفیت بازی های داخل سالن خوب بود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت:خوشبختانه کارشناسان داخلی و خارجی،از برگزاری رقابت های داخل سالن آسیا رضایت داشتند.

مجید کیهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد کیفیت رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا بیان کرد:خوشبختانه تمام کارشناسان داخلی و خارجی،رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از برگزاری این رقابت ها رضایت داشتند و خیلی خوشحالم که توانستیم به خوبی این مسابقات را به پایان برسانیم.تمام تلاش ما بر این بود تا این مسابقات با کیفیت کامل برگزار شود.

رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به توانایی های فنی کشور ما ایمان پیدا کرد

او درباره حضور رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در کشورمان هم گفت:حضور "الحمد دهلان" در کشورمان بسیار خوب بود. او در مدتی که در ایران حضور داشت به توانایی های فنی ما ایمان پیدا کرد که ما دربسیاری از موارد جلوتر از قاره آسیا هستیم و امیدوارم بتوانیم از کمک های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هم در راستای پیشرفت دوومیدانی کشورمان استفاده کنیم.

فدراسیون از ورزشکاران حمایت می کند

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره حضور برخی از جوانان برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی دو و میدانی هم بیان کرد: همان طور که گفتم هر ورزشکاری که شایسته باشد و حرفه ای عمل کند حتما می تواند به ترکیب تیم ملی بزرگسالان دعوت شود و  بدون شک هم از او حمایت خواهیم کرد. باز هم تکرار می کنم هر ورزشکار خودش را به سطحی برساند که بتواند عامل موفقیتی برای پیشرفت دوومیدانی کشورمان باشد از حضور او در تیم ملی استقبال می کنیم.تمام دوومیدانی کارانی که در مسیر درست حرکت کنند مورد حمایت تمام کمال فدراسیون قرار دارند و این مسئله متعلق به تمام ورزشکاران است.

انتظار داریم تفتیان در فینال بازی های جهانی داخل سالن حضور داشته باشد

کیهانی درباره حضور تفتیان در رقابت های جهانی داخل سالن بیرمنگام هم پاسخ داد: تفتیان امروز برای برگزاری اردو و پیگیری تمریناتش دوباره راهی فرانسه می شود و در ضمن تنها نماینده دوومیدانی کشورمان در رقابت های جهانی داخل سالن بیرمنگام انگلستان است و انتظار ما این است که او تا فینال پیش برود.

تمام افراد حاضر در کمیته ملی المپیک نگاه مثبتی به رشته دوومیدانی دارند

او درمورد بازی های آسیایی جاکارتا هم اظهار کرد: نگاه تمام افراد حاضر در کمیته ملی المپیک به رشته دوومیدانی بسیار مثبت است و مطمئنم که با کمک های کمیته ملی المپیک می توانیم قدم های مثبتی را برای پیشرفت این رشته مدال آور تنها در کشورمان برداریم و به طبع آن بتوانیم در بازی های آسیایی جاکارتا هم نتایج خوبی را بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه صحبت هایش بیان کرد: خوشبختانه کشورهایی مانند قزاقستان،قطر و حتی هندوستان با تمام قوا در این رقابت ها شرکت کرده بودند تا به نتایج خوبی برسند.

عملکرد ورزشکاران ما در بازی های داخل سالن آسیا رضایت بخش بود

کیهانی در پایان درباره نتایج ورزشکاران هم در این رقابت ها عنوان کرد: واقعا سطح مسابقات بسیار بالا بود چرا که در این رقابت ها در برخی از مواد هم در بخش آقایان، هم در بخش بانوان نتایج خوبی توسط ورزشکاران کشورمان حاصل شد و در مجموع از عملکرد و نتایج مدال های کسب شده توسط کاروان دوومیدانی کشورمان در این مسابقات بسیار رضایت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار