بهره برداری از کریدور غرب به جنوب با حضور وزیر دادگستری در لرستان

صبح امروز با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، یک قطعه ۱۲ کیلومتری از کریدور غرب به جنوب حد فاصل خرم آباد به نورآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛این یک قطعه از کریدور غرب به جنوب، به نمایندگی از ۵۵ کیلومتر بزرگراه در سطح استان لرستان و ۱۴۵ کیلومتر راه روستایی همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است: اعتباری افزون بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای انجام این طرح هزینه شده است.

بر مبنای این خبر بهره برداری از ۱۱ کیلومتر راه حد فاصل خرم آباد - کوهدشت، ۹ کیلومتر حدفاصل خرم آباد - پلدختر، سه و نیم کیلومتر کوهدشت - زانوگه، پنج کیلومتر خرم آباد - سفید دشت، هفت کیلومتر بروجرد - توره، چهار و نیم کیلومتر درورد - الیگودرز و سه کیلومتر الیگودرز - داران از دیگر طرح‌های بزرگراهی استان لرستان بودند که به بهره برداری رسیدند.

گفتنی ست: وزیر دادگستری صبح روز سه شنبه همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر به استان لرستان سفر کرد. بهره برداری از پایانه مسافربری برون استانی خرم آباد، دیدار با نورخدا موسوی شهید زنده لرستان و شرکت در شورای اداری این استان از جمله برنامه‌های وزیر دادگستری در این سفر یک روزه به استان لرستان می‌باشند.

انتهای پیام/د

بهره برداری از کریدور غرب به جنوب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار