مقیمی مطرح کرد؛

کاهش 70 درصدی آلودگی هوای استان تهران با جایگزینی خودروهای فرسوده

استاندار تهران گفت: پیش بینی شده است با جایگزینی خودرو‌های فرسوده، ٧٠ درصد آلودگی هوای استان تهران کاهش یابد.

کاهش 70 درصدی آلودگی هوای استان تهران با جایگزینی خودروهای فرسودهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی استاندار تهران با اشاره به حضور مدیران و مسئولان استان برای افتتاح پروژه‌ها در شهرستان‌های استان تهران به مناسبت دهه فجر اظهار کرد:این طرح‌ها عمدتا شامل پروژه‌های آبفا، طرح هادی روستایی و راه و یا طرح‌های اقتصادی با مشارکت سرمایه گذاران مردمی است.

استاندار تهران با اشاره به افتتاح طرح‌های کشاورزی گلخانه‌ای از جمله در شهرستان دماوند افزود:کشور‌های مختلفی هستند که محصولات کشاورزی ما را خریدارند، در این بخش باید تولیدات کشاورزی متناسب با ذائقه مشتری باشد تا صادرات توسعه یابد.

مقیمی به ساخت حدود ٣٢٠ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران اشاره کرد و گفت: روز گذشته به مناسبت دهه فجر حدود ١٤٠ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های کمتر از ٢٠ هزار نفر جمعیت و ٣٧٠٠ واحد در شهر‌های بیش از ٢٠ هزار نفر جمعیت در استان تهران افتتاح شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیشتر آلودگی هوای استان تهران ناشی از خودرو‌های فرسوده، کارخانه ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است، تصریح کرد: بیشترین سهم را خودرو‌های فرسوده دارند.

استاندار تهران با اشاره به پیش بینی انجام شده در زمینه عملیات جایگزینی خودرو‌های فرسوده عنوان کرد:با اجرای این طرح ٧٠ درصد آلودگی هوای استان تهران کاهش می‌یاید.

مقیمی در پایان گفت: اختصاص 2 میلیارد دلار برای توسعه مترو در کلانشهر‌ها که از سوی دولت مصوب شده است، می‌تواند در توسعه و بهبود حمل و نقل بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ساخت حدود ٣٢٠ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
بهتره همه ی خودروها برقی شوند
آخرین اخبار