مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو؛

هیچ ذخیره سوختی در ساختمان برق حرارتی وجود ندارد

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: اصلاً منطقی نیست که عنوان کنیم در یک ساختمان دولتی ذخایر بنزین یا ذخایر سوخت داشته‌ایم و منجر به آتش‌سوزی شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  میثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل وزارت نیرو  اظهار داشت: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در طبقه منفی4 ساختمان برق حرارتی رخ داده، دود بسیار غلیظی از طبقات پایینی به بالا می‌آید که امکان نزدیک شدن به کانون آتش را از آتش‌نشانان گرفته است.

وی افزود: شعله‌وری آتش گسترده نیست اما دود امکان مهار آتش را تا این لحظه گرفته و هنوز آتش‌نشانان به کانون آتش نرسیده‌اند.

جعفرزاده در خصوص شایعه آتش‌سوزی ناشی از ذخایر 2000لیتری بنزین در ساختمان برق حرارتی گفت: هیچ ذخیره سوختی در ساختمان برق حرارتی وجود نداشت و اصلاً منطقی نیست که عنوان کنیم در یک ساختمان دولتی ذخایر بنزین یا ذخایر سوخت داشته‌ایم و منجر به آتش‌سوزی شده است.

وی ادامه داد: باید صبر کنیم تا آتش مهار شود و پس از آن متخصصان سازمان آتش‌نشانی در خصوص دلایل بروز حادثه بررسی و اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه "سرعت تخلیه افراد و مدارک مهم شرکت برق حرارتی بسیار خوب و مدیریت‌شده بود"، گفت: خوشبختانه به‌موقع تمامی افراد از ساختمان تخلیه شدند و تمام مدارک مهم نیز به بیرون از ساختمان انتقال داده شده است.

وی افزود: تنها بخشی از مدارک راکد و قدیمی که در فرآیند الکترونیکی‌سازی اسناد به فایل‌های الکترونیکی درآمده بودند، در آتش سوختند که هیچ گونه زیان و اختلالی در کارهای این شرکت مهم در صنعت برق کشور ایجاد نمی‌کند.

گفتنی است روز گذشته ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو دچار آتش‌سوزی شده بود که 50 نفر از افراد حاضر در ساختمان تخلیه شدند.

منبع :تسنیم

انتهای پیام/

اظهارات مدیر کل دفتر مدیریت بحران پدافند غیر عامل وزارت نیرو درباره آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.