تجلیل از 14 مادر نمونه در هرمزگان

در نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در هرمزگان از 14 مادر نمونه تجلیل شد.

زهرا یعقوب نژاد دبیر مراسم و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: از مقام والای 14 مادر نمونه و برتر در هرمزگان تجلیل شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تکریم مادران و معرفی هرچه بهتر جایگاه و شان مادران عنوان کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: داشتن فرزندان نمونه و موفق با وجود تمام محدویت ها و مشکلات، دارا بودن شاخصه های همسر خوب، شهروند نمونه، و کسب موفقیت های شاخص در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی از ملاک های انتخاب این مادران است.

غلامرضا محمدی بنیانگذار بنیاد بین المللی مادر هم در این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شامخ مادران گفت: مادران فرشتگان آسمانی بر روی زمین هستند.

وی افزود: کانون هر جامعه، خانواده و قلب این کانون مادر است.

بنیانگذار بنیاد بین المللی مادر گفت: سعادت هر فرد در گرو پنج اصل ایمان، امید،تلاش، احترام به دیگران به ویژه مادر و کمک به دیگران و شرکت در کار خیر است.

محمدی افزود: بنیاد مادر یک بنیاد فرهنگی بین المللی متشکل از سازمان های مردم نهاد بوده و وابسته به هیچ ارگان، نهاد حزب و یا گروهی نسیت و هرگونه فعالیت سیاسی در آن ممنوع است.

وی گفت: هیچگونه تبعیض از لحاظ زبان، رنگ ملیت، قومیت، مذهب در این بنیاد وجود ندارد.

استاندار هرمزگان هم با اشاره به نقش والای مادران در خانواده و جامعه گفت: داشتن جامعه ای خوب و متعالی در گرو داشتن مادرانی نمونه و شایسته است.

فریدون همتی افزود: این مراسم باید به یک جریان فرهنگی سازنده در جامعه تبدیل شود و حرکت خود جوش مردم در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.

در پایان مراسم از یادبود نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در هرمزگان رونمایی شد.

انتهای پیام/ز

تجلیل مادران نمونه در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.