از نقدها، پیشنهادات و راهکارهای بانوان در حوزه های مختلف استقبال می کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گفت: از ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات مناسب‌تر در جامعه استفاده کنیم و زنان در دوران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان،در نشست مذهبی و معرفتی با سرگروه های حلقه های صالحین بسیج ادارات در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان، گفت: از نقدها، پیشنهادات و راهکارهای بانوان در حوزه های مختلف برای برنامه ریزی بهتر و ساماندهی بیشتر مسائل این حوزه استقبال می کنیم.


وی با گرامیداشت جایگاه شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، عنوان کرد: امیدواریم خط شهدا و دفاع از ارزش های نظام همواره مد نظر باشد و عمر خود را تا آخرین نفس و قدم در مسیر دفاع از حق و ارزش ها هزینه کنیم.


امام جمعه کرمان بیان کرد: معتقدیم باید از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات مناسب تر در جامعه استفاده کنیم و یکی از این ظرفیت ها، مساجد هستند.


حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بر توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ..... در مساجد تاکید کرد و گفت: استان کرمان از نظر نیروی انسانی و استعداد، ظرفیت های بزرگی دارد که باید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
انتهای پیام /ی

استفاده از ظرفیت بزرگ نیروی انسانی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار