نیادوست: ناداوری دستم را از مدال دوومیدانی کوتاه کرد/در جاکارتا جبران می‌کنم

دارنده مدال برنز دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت: خطایی روی دونده قطری مرتکب نشدم و حقم نبود که مسئولان این رفتار را با من انجام دهند.

مسلم نیادوست عضو تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا نتوانست در بازی های داخل سالن آسیا مدالی کسب کند،بیان کرد: مسئولان برگزاری مسابقات به شکل زیبایی با دیسکالیفه اعلام کردن من کاری کردند تا از کسب مدال برنز محروم شوم و با تمام احترامی که برای آنها قائلم اما باید عنوان کنم من خطایی روی دونده قطری مرتکب نشدم و حقم نبود که مسئولان این رفتار را با من انجام دهند.

او ادامه داد:پیش از شروع مسابقات تنها هدفم کسب مدال خوشرنگ طلا در این رقابت ها بود و حتی در روز فینال هم تمام فکر و ذهنم جا گذاشتن دونده قطری بود تا بتوانم در کنار امیر مرادی به عناوین اول و دوم این رقابت ها دست پیدا کنیم اما درست چند متر مانده به پایان به دلیل برخورد علی فهیمی با یاسر سالم تعادلم را از دست دادم و به صورت ناگهانی دستم به پشت دونده قطری برخورد کرد و هر 2 همزمان به زمین افتادیم.بازهم می گویم هیچ خطایی را روی دونده حریف مرتکب نشدم.

عضو تیم ملی دوومیدانی در ادامه صحبت هایش بیان کرد:با توجه به اینکه تیم قطر یک مدال طلا کمتر از کاروان دوومیدانی کشورمان داشت به همین خاطر مسئولان فدراسیون دوومیدانی قطر دست به اعتراض زدند تا شاید اعتراضشان مورد قبول مسئولان برگزاری مسابقات قرار بگیرد  و مدال طلا به آنها برسد اما خوشبختانه این اتفاق نیافتاد و تیم ما توانست با همین یک مدال طلا بعد از قزاقستان به مقام نایب قهرمانی هشتمین دوره بازی های داخل سالن آسیا برسد.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه درمورد کیفیت مسابقات گفت:کیفیت مسابقات به ویژه در ماده 1500 متر از سطح بالایی برخوردار بود زیرا دوندگان خوبی در این رقابت ها شرکت کرده بودند و به دنبال این بودند تا با مدال به کشورشان بازگردند.

نیادوست در پاسخ به این سوال که پس از اینکه مشخص شد شانسی برای کسب مدال ندارد چه حالتی به او دست داد،گفت: واقعا پس از کسب مدال برنز در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا تمام برنامه ریزی ام این بود تا در کشور خودم به مدال مسابقات داخل سالن برسم اما شانس با من یاری نکرد و همین شد که با بدشانسی دستم به مدال نرسید و حتی زمانی که مشخص شد دیسکالیفه شدم در رختکن گریه کردم و برای لحظاتی در شوک فرو رفتم. پس از این مسئله مسئولان فدراسیون ایران اعتراض رسمی خودشان را تقدیم مسئولان برگزاری رقابت کردند تا شاید رای عوض شود اما اعتراض سرپرست تیم ما مورد قبول واقع نشد و به شکل ناباورانه ای از مسابقات حذف شدم.

او در پایان در مورد برنامه اش برای بازی های آسیایی جاکارتا گفت:با توجه به اینکه کمتر از 7ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا فرصت باقی مانده است در اردوی کنیا به دنبال این هستم تا رکوردم را به زیر 3دقیقه و 40 ثانیه برسانم تا بتوانم در اندونزی مدال بگیرم و مطمئنم با کمک مربی ام و مسئولان هیئت دوومیدانی فارس می توانم به این امر مهم دست یابم، نه تنها این ناکامی بزرگ را در اینجا جبران کنم بلکه حتی پرچم کشورم را در بازی های آسیایی جاکارتا به اهتزاز دربیاورم.

انتهای پیام/

اظهارات نیادوست درباره ناکامی اش در بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار